Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Twisto chwali się pierwszymi statystykami. Rejestrację rozpoczęło już 70 tys. klientów z Polski

Każdego dnia Twisto odnotowuje średnio 2,5 tys. nowych użytkowników swojej aplikacji

Miesiąc po debiucie karty i aplikacji na polskim rynku Twisto opublikowało pierwsze statystyki, które wskazują na spore zainteresowanie usługami tego fintechu wśród klientów z Polski. Rejestrację rozpoczęło już 70 tys. osób. Spółka nie podaje, jaka część pomyślnie przeszła już ten proces. Obecnie każdego dnia rejestruje się średnio około 2,5 tys. użytkowników. 40 proc. wniosków pochodzi z programu poleceń. Polega on na tym, że zarówno osoba polecająca, jak i polecana mogą otrzymać po 50 zł.

Przeczytajcie także: Aplikacja i karta Twisto już dostępne

Czym jest Twisto? To karta płatnicza powiązana z aplikacją mobilną. Jest bezpłatna i można z niej korzystać we wszystkich sklepach stacjonarnych i internetowych, w których akceptowane są karty Mastercarda. Co istotne, usługa pozwala odroczyć termin zapłaty za zakupy do 45 dni. Pieniądze zwraca się, korzystając z Blika lub przelewu. Klient może także odroczyć część płatności powyżej 45 dni, ale wiąże się to z dodatkowymi opłatami. Transakcje za granicą są rozliczane bez prowizji i dodatkowych opłat.

Przeczytajcie także: Allegro wprowadza płatności odroczone

Fintech Twisto powstał w Czechach. Na polskim rynku działa od 2018 roku, od kiedy oferuje odroczone płatności w sklepach współpracujących w tym obszarze z ING Bankiem Śląskim. Na I kw. przyszłego roku przedstawiciele Twisto zapowiedzieli udostępnienie płatności Google Pay i Apple Pay. Wówczas ma się pojawić także program moneyback, usługa split do dzielenia rachunków i możliwość rozkładania większych zakupów na raty z poziomu aplikacji.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies