Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowy pomysł Visy na promocję kart

Program Visa Oferty ma specjalnymi bonusami zachęcać klientów do płacenia kartami, a bankom zrekompensować spadek przychodów z prowizji od transakcji bezgotówkowych

Już za kilka tygodni na naszym rynku wystartuje nowe przedsięwzięcie skierowane do użytkowników debetowych i kredytowych kart Visa. Projekt o nazwie Visa Oferty to nowe podejście do programu aktywizującego użytkowników kart. Wcześniej tego rodzaju zadania na swoich barkach targały banki. Teraz organizatorem przedsięwzięcia jest Visa. Będzie więc ono mieć o wiele większy zasięg niż money back realizowany przez pojedynczego wydawcę kart.

Przeczytajcie także: TROY powalczy z gotówką nad Bosforem

Aby przystąpić do Visa Oferty, użytkownik karty Visa wydanej przez dowolny bank w Polsce będzie musiał zarejestrować się na specjalnej stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej. Następnie, jeśli za zakupy u wybranego partnera programu zapłaci kartą Visa, na rachunek powiązany z tą kartą otrzyma zwrot części poniesionych wydatków. Nie będzie musiał się o to upominać, a przyznanie środków nie będzie uzależnione od wykonania jakichś czynności przez obsługę sklepu. Zwrot zostanie naliczony automatycznie.

Wśród partnerów programu Visa Oferty znajdą się początkowo prawdopodobnie salony jubilerskie Kruk, hotele Hilton, restauracje Telepizza i North Fish, sklepy Adidas, Intersport, Reebok oraz sieć Multikino. W przyszłości lista partnerów ma się wydłużyć. Płacąc w tych miejscach kartami Visa uczestnicy programu będą mogli uzyskać zwroty części wydatków. Jakiej wysokości będą to zwroty? Tego na razie nie wiemy.

Przeczytajcie także: Ogromny wzrost liczby transakcji kartami w internecie

Zgodnie z założeniami programu ma on być finansowany przez jego partnerów, a więc firmy w których klienci będą płacić kartami Visa. Mają być tym zainteresowane, gdyż dzięki temu zyskają nowych klientów, na których w innym wypadku nie mogłyby liczyć. Visa dysponując udziałem w polskim rynku kart na poziomie 60 proc. ma więc możliwość nagłośnienia oferty sklepu wśród 20 mln konsumentów.

Zyskać mają także banki – wydawcy kart, do których również trafią bonusy. W pewnym sensie ma to być więc próba rekompensaty spadku przychodów banków z prowizji od transakcji bezgotówkowych kartami. Pierwsze działania marketingowe związane z programem Visa Oferty zaplanowano na 17 listopada.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies