Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
AKTUALIZACJA
Od rana trwa duża awaria systemów w ING. Klienci mogą mieć problem z logowaniem i płatnościami kartą

Bank szacuje, że system powinien zostać naprawiony do godziny 11.00

Od rana do redakcji cashless.pl napływają skargi od klientów ING. – Dzień dobry, informuję, że ING ma dzisiaj dużą awarię, nie działają karty, płatności, bankowość mobilna i elektroniczna. Infolinia się rozłącza i każe dzwonić kiedy indziej... Klienci zdezorientowani i pozostawieni sami sobie – napisał Pan Marek z Warszawy.

Przeczytajcie także: KNF: nie mogą liczyć na taryfę ulgową

Rzeczywiście, krótko po godzinie 9.00 Bank ING potwierdził, że ma poważny problem z systemem bankowości elektronicznej. "Uwaga! Mamy awarię systemu bankowości internetowej i mobilnej. Występują problemy z płatnościami kartami płatniczymi oraz wypłatami z bankomatów. Robimy wszystko, aby usunąć awarię. Szacujemy, że problemy mogą potrwać do godziny 11.00" – poinformowała instytucja.

Przeczytajcie także: Zmiany w ofercie Rkantoru

W komunikacie bank dodaje, że nie działać mogą także płatności dokonywane Blikiem. ING twierdzi też, że zna już przyczynę awarii. Prosi, by jeśli to możliwe, wstrzymać się z wykonywaniem płatności do momentu naprawienia systemów.

O usunięciu awarii w banku serwis cashless.pl postara się Was poinformować aktualizując ten tekst.

Aktualizacja

Przed godz. 11.00 bank ING poinformował, że awaria została usunięta.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies