Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
216 tys. Tylu klientów stracił mBank w ubiegłym kwartale. Ale raczej nie będzie po nich płakał

mBank pożegnał się już z większością osób, które miały nieużywane rachunki w Kompakt Finanse, następcy Orange Finanse

Prawie wszyscy klienci mBanku posiadający rachunek zakładany w Orange Finanse, którzy nie zdecydowali się przenieść do głównego systemu transakcyjnego instytucji, stracili już dostęp do swoich kont. Od końca lipca bank nie pozwala też im płacić debetowymi kartami płatniczymi. Z usług bankowych oferowanych pod marką Kompakt Finanse (następca Orange Finanse) korzystają już tylko osoby, które miały tam karty kredytowe albo pożyczki.

Przeczytajcie także: Rekordowe wyniki Blika

Wyłączanie Kompakt Finanse odbiło się niekorzystnie na statystykach mBanku dotyczących liczby klientów. Na koniec czerwca bank miał ich 5,552 mln, a więc o 216 tys. mniej niż na koniec marca bieżącego roku. W tym czasie liczba klientów Kompakt Finanse zmniejszyła się z 320 tys. do 73 tys. Sam mBank odnotował wzrost klientów z 4,517 mln do 4,541 mln, a więc o 24 tys. Stąd wniosek, że większość posiadaczy rachunków Kompakt Finanse nie korzystała z nich i nie zdecydowała się na przeniesienie do mBanku.

Przeczytajcie także: Aplikacje PKO i mBanku są najlepsze na rynku

mBank i Orange podjęły decyzję o zakończeniu współpracy przy projekcie Orange Finanse w połowie ubiegłego roku. Umowa w tej sprawie dobiegła końca w grudniu 2018 r. W kwietniu mBank przemianował Orange Finanse na Kompakt Finanse i zapowiedział stopniowe wygaszanie projektu. Przyczyną jego zakończenia była przede wszystkim mała aktywność klientów posiadających rachunki osobiste i karty płatnicze.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies