Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Zmiany w regulaminie T-Mobile Usług Bankowych. Pojawi się usługa mojeID i wyższe przelewy ekspresowe. Znika Autospłata

Nowy regulamin TMUB zacznie obowiązywać 14 września bieżącego roku

T-Mobile Usługi Bankowe opublikowały nowy kształt regulaminów i cenników swoich usług, jakie zaczną obowiązywać w połowie września. Większość wprowadzonych zmian to efekt dostosowania tych dokumentów do ustawy o usługach płatniczych implementującej dyrektywę PSD II. Ale jest też parę nowości.

Przeczytajcie także: Revolut wprowadza tęczową kartę

TMUB zmieniają więc przepisy dotyczące zasad działania polecenia zapłaty. Przypomnę, że kilka tygodni temu uproszczono sposób aktywacji tej usługi. Teraz zgodę na obciążenie rachunku kwotą wynikającą z faktury np. za telefon można zostawić bezpośrednio u usługodawcy, czyli np. operatora komórkowego. Ten nie będzie miał obowiązku przesyłania jej do banku klienta przed pierwszą transakcją. Wydłużony został także do 13 miesięcy czas na złożenie reklamacji operacji zrealizowanej za pośrednictwem polecenia zapłaty.

Jednocześnie w nowym regulaminie TMUB pojawiły się zapisy usługi mojeID. Przypomnę, że to system wprowadzony na rynek przez KIR a umożliwiający łatwe i szybkie potwierdzenie tożsamości klienta korzystającego z usług cyfrowych prywatnych firm danymi logowania na rachunek bankowy. Pierwszymi bankami, które mojeID zaoferowały swoim klientom, są PKO i ING.

Przeczytajcie także: Zmiany w regulaminie programu Priceless Specials

TMUB piszą w informacji do klientów, że nowością jest także podniesienie do 20 tys. zł maksymalnej wartości przelewu ekspresowego realizowanego za pośrednictwem systemu firmy Blue Media. Obecnie limit wynosi tylko 5 tys. zł. TMUB zdecydowały się także wycofać możliwość uruchomienia nowej Autospłaty. To usługa pozwalająca na automatyczną płatność za rachunek telefoniczny. Zakładam, że wycofanie może mieć związek z ułatwieniami w aktywacji standardowego polecenia zapłaty.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies