Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Darmowa karta kredytowa, debetowa lub bankomaty od T-Mobile Usług Bankowych. Niestety, tylko przez miesiąc

Bank oferuje klientom bezpłatne usługi jako rekompensatę po wyroku UOKiK-u

Sprawa dotyczy klientów, którzy korzystali z produktów T-Mobile Usług Bankowych w latach 2014-2016. Jak wynika z ustaleń Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów bank w nienależyty sposób informował ich o wprowadzanych przez siebie zmianach w cennikach i regulaminach. W postanowieniu wydanym w maju ubiegłego roku TMUB zostały zobowiązane do przyznania klientom odpowiednich rekompensat. I właśnie informują o tym swoich klientów.

Przeczytajcie także: TMUB oferują możliwość zakłądania Profilu Zaufanego

Jak doniosła jedna z czytelniczek Cashless, w mijającym tygodniu otrzymała z TMUB pismo, w którym instytucja proponuje jej do wyboru: zwolnienie z opłat za korzystanie z karty debetowej lub kredytowej, darmowe wypłaty z bankomatów albo obniżenie o 1 pkt. oprocentowania limitu w koncie. Z wybranej usługi będzie można korzystać na preferencyjnych warunkach przez miesiąc. Trzeba jednak zgłosić chęć skorzystania z rekompensaty w terminie od 1 lutego do 31 marca bieżącego roku. Można to zrobić np. za pośrednictwem serwisu transakcyjnego.

Przeczytajcie także: Biometria w aplikacji T-Mobile Usług Bankowych

Problem z trwałym nośnikiem dotyczy nie tylko TMUB i Aliora, do którego należy ta marka. UOKiK wydał w tej sprawie już wyroki dotyczące kilkunastu banków. Chodzi o to, że zdaniem urzędu instytucje informowały o zmianach cenników np. przez skrzynkę w bankowości internetowej, co nie zawsze jest zgodne z przepisami. Większość banków poszła na ugodę i zaoferowała klientom rekompensaty. Część już je wypłaciła (np. Santander) inne, tak jak TMUB, wkrótce to zrobią. Dajcie znać w komentarzu pod tekstem lub na adres kontakt@cashless.pl, jeśli też dostaliście ze swojego banku pismo z propozycją takiej rekompensaty.

Fot. Flickr na licencji CC 2.0

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies