Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Klienci Pocztowego dostaną bankowość mobilną. Ale nie prędzej niż w przyszłym roku

Wcześniej instytucja wprowadziła możliwość zakładaniu rachunków EnveloBanku w placówkach Poczty Polskiej

EnveloBank to nowa bankowość mobilna wprowadzona na rynek przez Bank Pocztowy. Co ciekawe jednak dostępu do niej nie mają osoby, które korzystają z usług Pocztowego. Aby używać aplikacji mobilnej, trzeba najpierw zamknąć stary rachunek, a następnie otworzyć nowy pod marką EnveloBank. Wkrótce jednak ma to się zmienić.

Przeczytajcie także: Banki mają 3,3 mln aktywnych użytkowników Blika

Jak donosi dzisiejszy Puls Biznesu, Pocztowy zbiera się do integracji swojej starej bazy klientów z bazą EnveloBanku. Pierwszym krokiem do tego jest wprowadzenie oferty mobilnej do sieci Poczty Polskiej, za pośrednictwem której można zakładać rachunki w EnveloBanku. Kolejnym etapem ma być pełna integracja obu systemów, do ktrej może dojść najwcześniej w przyszłym roku.

Przeczytajcie także: Pekao kontra Revolut. Co z tego będzie?

EnveloBank wystartował jesienią 2017 roku. Oferuje m.in. rachunki osobiste z kartami debetowymi oraz kredyty gotówkowe. Zarządzać nimi można za pośrednictwem internetowego systemu transakcyjnego i aplikacji mobilnej na urządzenia z systemami Android i iOS. Pocztowy był jednym z ostatnich banków na polskim rynku, który wprowadził ofertę mobilną.

Źródło: Puls Biznesu

KATEGORIA
INNI NAPISALI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies