Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Największe lotnisko w Polsce z internetowym systemem rezerwacji parkingów. Za płatności odpowiada First Data

Miejsce parkingowe na Lotnisku Chopina można zarezerwować z 12-miesięcznym wyprzedzeniem

Jak podało biuro prasowe Lotniska Chopina pod koniec ubiegłego miesiąca uruchomiono elektroniczny system rezerwacji miejsc parkingowych. System obejmuje parkingi P1, P2, P4 i Premium, na których łącznie zlokalizowanych jest 3240 miejsc. Można je rezerwować z 12-miesięcznym wyprzedzeniem na maksymalnie 30 dni. Klienci, którzy zdecydują się skorzystać z nowego rozwiązania otrzymają 12-proc. zniżkę w porównaniu z tradycyjną płatnością w automacie.

Przeczytajcie także: Rekord terminali płatniczych podczas ostatniego Finału WOŚP

Aby zarezerwować parking na lotnisku przez internet należy wejść na stronę parking.lotnisko-chopina.pl. W momencie dokonywania rezerwacji klienci wybierają, czy chcą dostać się na parking korzystając z przyznanego kodu QR, czy też po rozpoznaniu przez system numerów tablic rejestracyjnych. Nie zmienia to faktu, że zawsze warto mieć przy sobie kod QR, na wypadek gdyby tablice były nieczytelne. Aby odebrać bilet, należy poczekać na rozpoznanie tablic lub przyłożyć kod QR. Nie należy klikać przycisku pobrania biletu - wtedy drukowany jest zwykły bilet, a nie ten z rezerwacji. Bilet rezerwacji pojawi się automatycznie, gdy system rozpozna tablice lub kod QR.

Przeczytajcie także: First Data z nowym właścicielem

System rezerwacji miejsc parkingowych na warszawskim lotnisku powstał przy współpracy z austriacką firmą Ilogs. Za płatności online odpowiada spółka First Data Polska. Należność za usługę można uregulować przy pomocy karty bankowej, przelewem lub przy pomocy systemu Blik. Stołeczne Lotnisko Chopina to największy port lotniczy w Polsce. W 2018 roku odprawił 17,8 mln pasażerów. W sezonie zima 2018/2019 oferuje 114 połączeń regularnych i 40 czarterowych.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies