Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Wideoweryfikacja zniknęła z aplikacji Santandera, ale tylko na chwilę. Bank pracuje nad przywróceniem usługi

Santander (były BZ WBK) jest jedną z dwóch instytucji na polskim rynku, która wdrożyła wideoweryfikację do bankowości mobilnej

Jeden z czytelników Cashless doniósł, że Santander wycofał funkcję zakładania rachunków przez nowych klientów za pośrednictwem wideoweryfikacji w aplikacji mobilnej. Jak wyjaśnia biuro prasowe banku, instytucja nie zrezygnowała całkowicie z tej usługi. – Wyłączyliśmy ją chwilowo ze względu na pojawienie się przejściowego problemu technicznego. Pracujemy nad jego rozwiązaniem – tłumaczą służby prasowe. Na razie nie wiadomo jednak, kiedy usługa wróci do apki Santandera.

Przeczytajcie także: Cinkciarz chwali się wdrożeniem Apple Pay

Santander jest jednym z kilku banków w Polsce oferujących możliwość zdalnego zakładania rachunków z wykorzystaniem wideoweryfikacji. Inne to Alior, Inbank i Nest. Co ciekawe w przeszłości Alior już po produkcyjnym wdrożeniu wideoweryfikacji także wstrzymał sprzedaż rachunków przy pomocy tego rozwiązania.

Przeczytajcie także: Bramka imoje ma już 200 klientów

Natomiast drugim bankiem w Polsce, który zaimplementował wideoweryfikację do aplikacji mobilnej jest mBank. Użytkownicy urządzeń z systemem operacyjnym iOS mogą w ten sposób zakładać konta osobiste już od czerwca tego roku. Natomiast w tym tygodniu bank wprowadził wideoweryfikację także do aplikacji działającej na smartfonach z systemem Android.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies