Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Marcin Klimkowicz nowym dyrektorem ds. programów lojalnościowych w Mastercard

Wprowadzał program Priceless Specials w Polsce, teraz będzie nadzorował jego rozwój

Mastercard poinformował przed chwilą, że stanowisko dyrektora ds. rozwiązań lojalnościowych w polskim oddziale tej organizacji objął Marcin Klimkowicz. W informacji prasowej czytam, że Klimkowicz będzie nadzorował program Priceless Specials w Polsce, a konkretnie zajmie się strategią rozwoju i dalszą rynkową ekspansją tego produktu. Na nowym stanowisku ma raportować bezpośrednio do dyrektora generalnego polskiego oddziału firmy, Bartosza Ciołkowskiego.

Przeczytajcie także: Zmiana warty w Payback

Klimkowicz ma czternastoletnie doświadczenie zawodowe. Pracował m.in. dla firm Payback i Groupon, gdzie odpowiadał za rozwój, w tym pozyskiwanie nowych partnerów oraz w British American Tobacco. Do zespołu Mastercard dołączył w 2015 r. jako menedżer ds. współpracy z detalistami-partnerami programu Priceless Specials. Zajmował się wprowadzaniem programu oraz jego rozwojem - nawiązywał współpracę z sieciami detalicznymi, które dołączyły do Priceless Specials oraz z uczestniczącymi w programie bankami, wydawcami kart.

Przeczytajcie także: Klienci Handlowego mogą korzystać z Priceless Specials

Program Priceless Specials jest adresowany do posiadaczy kart Mastercard i Maestro wydanych w Polsce przez uczestniczące w programie banki. Opłacone kartą zakupy u współpracujących detalistów są nagradzane punktami i nagrodami. Użytkownik programu nie musi nosić w portfelu osobnych kart lojalnościowych – wystarczy, że ma przy sobie kartę płatniczą, której zazwyczaj używa. Z programem współpracuje już ponad 70 marek detalicznych, a dodatkowo 13 banków – wydawców kart Mastercard.

KATEGORIA
LUDZIE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies