Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Wrzesień w działaniach Polski Bezgotówkowej. Druga odsłona kampanii reklamowej i nowa strona internetowa

Działania te towarzyszą zmianom wprowadzonym do zasad programu realizowanego przez fundację

Fundacja Polska Bezgotówkowa, realizująca program rozwoju sieci terminali płatniczych, rozpoczyna drugi etap kampanii reklamowej. Jej elementem jest spot, którego głównym bohaterem jest Adam z rodziną. W pierwszej odsłonie kampanii korzystał z płatności kartą w piekarni i u dentysty. Tym razem będziecie mogli zobaczyć film z Adamem i jego żoną u fryzjera. Spot możecie znaleźć tutaj.

Przeczytajcie także: BZ WBK zmienia się w Santander. Jest już nowa strona

Spot będzie emitowany w ogólnokrajowych telewizjach i stacjach radiowych. Równocześnie prowadzone mają być działania w internecie, m.in. za pośrednictwem nowego profilu Polski Bezgotówkowej na Facebooku. Reklamy pojawią się także w prasie ogólnopolskiej, regionalnej i lokalnej. Kampania ma pomóc w realizacji celów postawionych przed Polską Bezgotówkową, a więc instalacji 600 tys. terminali płatniczych w ciągu trzech lat. W tym roku na rynek ma trafić 100 tys. urządzeń, z czego 60 tys. już zainstalowano.

Przeczytajcie także: Terminalizacja urzędów pod skrzydłami Polski Bezgotówkowej

Natomiast z początkiem września zmodyfikowano stronę internetową fundacji. Ma to związek ze zmianami zasad programu realizowanego przez Polskę Bezgotówkową. Przypomnę, że właśnie rozszerzono go o nowe grupy beneficjentów, czyli np. urzędy administracji publicznej. Instytucje, które wcześniej otrzymały bezpłatne terminale od KIR-u, do marca przyszłego roku trafią pod skrzydła Polski Bezgotówkowej. Więcej na ten temat przeczytacie tutaj.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies