Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Chcą sprzedawać kasoterminale w marketach ze sprzętem RTV i AGD. iPOS-y dostępne w placówkach Saturn i Media Markt

Przedstawiciele firmy iPOS liczą, że przedsiębiorcy zainteresują się ich ofertą przy okazji zaopatrywania się w sprzęt biurowy

Czy kasy fiskalne i terminale płatnicze da się sprzedawać razem z telewizorami i pralkami? Przedstawiciele polskiego fintechu iPOS uważają, że tak. Od czerwca oferowane przez nich kasoterminale dostępne są w marketach Media Markt oraz Saturn. – To rewolucja na rynku bo dotychczas ani urządzenia fiskalne ani terminale płatnicze nie były dostępne w sieciach handlowych i dużych marketach z elektroniką – uważa Michał Pawłowski z zarządu iPOS.

Przeczytajcie także: Połączyli kasę fiskalną z terminalem płatniczym

Na razie oferta kasoterminali dostępna jest testowo w elektromarketach w Poznaniu. – Planujemy wprowadzenie naszych produktów do sieci stacjonarnej Media Markt w całej Polsce. To jednak potężne przedsięwzięcie logistyczne, które wymaga przeszkolenia i zapoznania jej pracowników z produktem, a także sprawnej koordynacji procesów, nad czym obecnie pracujemy – mówi przedstawiciel iPOS.

Kasoterminale iPOS zadebiutowały na polskim rynku wiosną 2016 roku. Urządzenia te są połączeniem drukarki fiskalnej z terminalem płatniczym. Dodatkowo oferują oprogramowanie wspomagające sprzedaż oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Więcej na ich temat przeczytacie tutaj. Dotychczas urządzenia iPOS były dostępne za pośrednictwem firmowego sklepu internetowego oraz poprzez sieć dystrybutorów w całym kraju. Od czerwca można je zamawiać także przez sklep internetowy Media Markt.

Przeczytajcie także: Twierdzą, że mają pomysł na reaktywację mPOS-a

iPOS jest jedną ze spółek, która znalazła się na Mapie Polskiego Fintechu – zestawienie to możecie znaleźć tutaj. Z rachunku zysków i strat spółki opublikowanego w Krajowym Rejestrze Sądowym wynika, że w ubiegłym roku firma odnotowała przychody w wysokości ok. 1 mln zł. W tym samym czasie koszty działalności przekroczyły 3 mln zł, co oznacza, że spółka zakończyła 2017 r. stratą w wysokości ok. 2 mln zł. W przypadku startupu to normalne, o ile ma dostęp do zewnętrznego finansowania.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies