Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Trzeci integrator wchodzi w odroczone płatności. Usługa PayPo dla klientów serwisu Przelewy24

Odroczone płatności oferuje już obsługiwanym przez siebie sklepom PayU a wkrótce wprowadzi je także Bank Śląski w bramce imoje

Fintech PayPo ogłosił nawiązanie współpracy z operatorem serwisu Przelewy24. Klienci robiący zakupy w sklepach obsługiwanych przez Przelewy24 będą mogli korzystać z odroczonych płatności PayPo. Dzięki temu należność będą mogli odroczyć o 21 dni bez dodatkowych opłat lub rozłożyć ją na cztery raty. W pierwszych sklepach usługa jest już dostępna.

Przeczytajcie także: Ruszyły testy Twisto w Polsce

Jak czytam w informacji prasowej, dzięki autorskiemu scoringowi PayPo, który analizuje dane deklaratywne i behawioralne z różnych dostępnych źródeł, klient otrzymuje decyzję o możliwości odroczenia płatności w ciągu 5 sekund. PayPo twierdzi, że sklepy, które umożliwiają klientom korzystanie z płatności odroczonych, odnotowują zwiększenie koszyka zakupowego średnio o 20 proc.

Przelewy24 będą już trzecim integratorem na polskim rynku, który wdraża odroczone płatności. Wcześniej usługę taką zaoferowała już firma PayU, która współpracuje na tym polu z fintechem Kreditech. Z kolei Bank Śląski, który buduje własną bramkę płatniczą dla e-commerce pod nazwą imoje, wprowadza odroczoną płatność przy współpracy z czeską spółką Twisto.

Przeczytajcie także: PayU rozwija odroczoną płatność

Wygląda więc na to, że odroczone płatności w handlu internetowym to już trend, a wkrótce usługa stanie się standardem na polskim rynku. Ciekawe jest jednak to, że jej prekursor nad Wisłą, a więc grupa Ferratum kilka lat temu zrezygnowała z oferowania w Polsce systemu FerBuy. Na bazie własnych doświadczeń dowiedziała się czegoś, czego PayU, Przelewy24 i Śląski jeszcze nie wiedzą, jej usługa miała wady, których wprowadzane dziś rozwiązania nie mają, czy też może wprowadziła FerBuy za wcześnie?

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies