Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
To już pewne: klienci MultiBanku dostaną nowy system w październiku

Migracja wszystkich użytkowników rachunków zakładanych w dawnym MultiBanku ma odbyć się w jeden październikowy weekend. W który na razie nie wiadomo

Chociaż nowy system transakcyjny mBanku jest już na rynku od dawna nie wszyscy klienci mogą z niego korzystać. Na starą bankowość internetową wciąż skazanych jest kilkaset tysięcy klientów byłego MultiBanku. Wkrótce jednak to się zmieni.

Przeczytaj także: Śląski pokazał nowy system transakcyjny

Cezary Stypułkowski, prezes mBanku do którego należy marka MultiBank zapowiedział na zakończonej przed chwilą konferencji prasowej, że migracja „multibankowców” na nowy system transakcyjny nastąpi w IV kwartale. – Wszystko wskazuje na to, że będzie to październik – powiedział Stypułkowski.

Z moich nieoficjalnych zaś informacji wynika, że tylko jakieś nieprzewidziane zdarzenia mogłyby mieć wpływ na przesunięcie tego terminu. Migracja ma się odbyć w ciągu jednego weekendu, w trakcie którego zarówno klienci mBanku jak i MultiBanku będą mieli ograniczony dostęp do usług bankowych. Przedstawiciele mBanku na razie nie zdradzają, który to weekend będzie.

Przeczytaj także: Nowy serwis informacyjny Getinu w technologii RWD

Przejście na nowy system dla części klientów byłego MultiBanku będzie miało jeszcze jedną konsekwencję – dostaną nowy numer identyfikacyjny. Zdarza się bowiem, te same numery występują zarówno w mBanku jak i MutliBanku. Klienci, których będzie to dotyczyć, prawdopodobnie ok. 10 proc. użytkowników rachunków MultiBanku, o zmianie numeru ID zostaną poinformowani w specjalnej korespondencji.

Migracja „multibankowców” na system transakcyjny nowego mBanku to dla tej instytucji spore ryzyko. Mówi się, że duża część posiadaczy rachunków MultiBanku woli stary system transakcyjny.

Przy okazji jednak przejścia na nowe dostaną również nową aplikację mobilną, która jest wysoko oceniana przez użytkowników.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies