Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowy serwis Getinu w technologii RWD

Kolejny bank przygotował stronę internetową dopasowującą się do wielkości każdego ekranu

To już trend, od którego chyba nie ma odwrotu. Kolejne instytucje decydują się na udostępnienie swoich stron informacyjnych w technologii responsywnej, nazywanej także RWD. Umożliwia ona automatyczne dostosowanie się wyświetlanych treści do wielkości ekranu. Tak samo wygodnie korzysta się z nich więc na komputerze, tablecie i komórce.

Przeczytaj także: Alior wchodzi w RWD

Niedawno pisałem o Aliorze, który lada moment uruchomi swój portal informacyjny RWD. Tymczasem dostęp do takiego rozwiązania dostali właśnie klienci Getinu.

Bank ten postanowił pozostawić znaną już z wcześniejszej wersji kolorystykę: na zielono prezentowana jest oferta dla klientów indywidualnych a na niebiesko – firmowych i instytucjonalnych.

Dzięki górnemu menu, które umożliwia klientom dostęp do oferty, danych kontaktowych oraz strony logowania, nawigacja po serwisie jest znacznie łatwiejsza niż wcześniej. Getin podkreśla również, że wygląd stron logowania nie uległ zmianie.

Przeczytaj także: Nowa promocja konta w BOŚ Banku, bez haczyków

Dotąd już kilka innych banków zdecydowało się na uruchomienie serwisów informacyjnych w RWD. Mówi się również, że w przyszłości technologia ta może wyeliminować konieczność produkcji aplikacji mobilnych. Po prostu funkcjonalność stron responsywnych będzie coraz bardziej przypominać tę, zapewnianą przez oprogramowanie instalowane na urządzeniach przenośnych.

Wkrótce serwis transakcyjny w technologii RWD uruchomi ING Bank Śląski. Nad podobnym rozwiązaniem pracuje również Raiffeisen Polbank.

Takie rozwiązanie ma być tańsze dla banków i łatwiejsze w zarządzaniu – nie będą musiały produkować aplikacji na kilka systemów operacyjnych, które dodatkowo trzeba często aktualizować. Część specjalistów jest jednak zdania, że na razie aplikacje mobilne dają więcej możliwości niż strony RWD i banki nie będą mogły pozwolić sobie na rezygnację z tych pierwszych.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies