Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Pekao kończy przygodę z portmonetką PeoPay. Można z niej korzystać tylko do końca sierpnia

Bank właśnie wypowiedział umowy wszystkim użytkownikom portmonetki PeoPay

Decyzja Pekao to tylko formalność i można było się spodziewać, że prędzej czy później zostanie podjęta. Od dłuższego czasu nowi klienci nie mogli już zakładać portmonetki PeoPay – bank wstrzymał sprzedaż w reakcji na zalecenia Komisji Nadzoru Finansowego, która w tego rodzaju instrumentach widziała narzędzie do prania pieniędzy. Z tego samego powodu banki zaprzestały wydawania kart przedpłaconych.

Przeczytajcie także: Bank Pekao zapowiada sporo nowości od lipca

Ponadto Pekao od dłuższego czasu już nie rozwijał portmonetki PeoPay. To znaczy, że jej użytkownicy nie mogli korzystać z nowych funkcji, jakie wprowadzano do aplikacji dla posiadaczy rachunków osobistych w Pekao. Z wcześniejszych informacji przekazywanych przez przedstawicieli banku wynika, że instytucja prowadziła akcję mającą zachęcić klientów do przejścia z portmonetki na rachunek osobisty, a liczba użytkowników tej pierwszej miała systematycznie się zmniejszać.

Przeczytajcie także: Blik już dostępny dla klientów Pekao

Pekao w korespondencji do osób korzystających jeszcze z portmonetki PeoPay deklaruje, że mogą one używać jej na dotychczasowych zasadach do końca sierpnia bieżącego roku. Jeśli do tego czasu nie wypłacą z powiązanego z nią rachunku wszystkich środków, będą mogli je odebrać w dowolnym oddziale Pekao w ciągu pięciu lat od wygaśnięcia umowy.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies