Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
AKTUALIZACJA
Kłopoty klientów mBanku. Nie działa Blik i przelewy w apce i internecie

Bank zapewnia, że normalnie można płacić kartami

Rzecznik prasowy mBanku, Krzysztof Olszewski poinformował przed chwilą na Twitterze o trwającej awarii. W jej wyniku klienci nie mogą za pośrednictwem aplikacji mobilnej i internetowego serwisu transakcyjnego zlecać przelewów. Nie działają także mKantor oraz system płatności mobilnych Blik.

Przeczytajcie także: Młodsi mają lepiej

Olszewski napisał jednocześnie, że przelewy można zlecać za pośrednictwem mLinii oraz w oddziałach. Rzecznik mBanku zadeklarował, że jeśli ktoś będzie musiał to zrobić, bank zwróci pobrane z tego tytułu opłaty. Normalnie mają funkcjonować karty i to zarówno plastikowe jak i mobilne wykorzystywane w ramach usługi Google Pay.

Przeczytajcie także: Nowość w aplikacji Millennium

Tymczasem w miniony piątek problemy z płatnościami mieli niektórzy użytkownicy kart z logo Visy. Dotyczyło to również klientów mBanku, a kłopoty spowodowane były awarią po stronie systemów organizacji płatniczej. Z doniesień czytelników wynika, że niektórych z nich obciążono kwotami transakcji mimo tego, że formalnie do nich nie doszło. Visa zapewniła w weekend, że awarię usunięto a pieniądze zablokowane z tytułu nieprzeprowadzonych transakcji zostaną zwrócone.

AKTUALIZACJA

Awaria usunięta

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies