Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Revolut ma już w Polsce 100 tys. klientów. Fintech pozyskał też finansowanie na dalszy rozwój

Nowy kapitał ma pomóc w globalnej ekspansji, w tym w USA, Kanadzie, Singapurze, Hongkongu i Australii

Revolut ogłosił dzisiaj, że ma już w Polsce 100 tys. klientów. – Od lutego, gdy dołączyłem do Revolut, udało się podwoić liczbę klientów w Polsce z 50 tys. do 100 tys. To tylko pierwszy sygnał jak duży potencjał tkwi w polskim rynku i jak szybko Polacy potrafią identyfikować korzystne dla siebie rozwiązania – powiedział Karol Sadaj, odpowiadający za biznes Revoluta w Polsce. Dodał, że z okazji przekroczenia liczby 100 tys. klientów firma uruchamia dwutygodniową promocję obejmującą darmową dostawę karty Revolut, jeśli użytkownik przy rejestracji skorzysta ze specjalnego linka.

Przeczytajcie także: Apple Pay dla klientów Revoluta?

Jednocześnie brytyjski fintech poinformował, że udało mu się pozyskać kapitał na sfinansowanie zapowiadanej na 2018 r. globalnej ekspansji. W rozesłanej do mediów informacji prasowej czytam, że firma zdobyła dodatkowe 250 mln dolarów i oznacza to, że jej wycena w czasie krótszym niż rok wzrosła pięciokrotnie, do poziomu 1,7 miliarda dolarów. Nowy kapitał spółka chce przeznaczyć na sfinansowanie globalnej ekspansji, w tym w USA, Kanadzie, Singapurze, Hongkongu i Australii.

Revolut chwali się także, że poprzez swoją platformę, procesuje już 1,8 miliarda dolarów miesięcznie i pozyskuje pomiędzy 6 tys. a 8 tys. nowych klientów dziennie. Obecnie liczba użytkowników jego aplikacji wynosi blisko 2 mln. Fintech ma ambity plan pozyskania w ciągu najbliższych 5 lat 100 milionów klientów.

Przeczytajcie także: Alior, BZ WBK i mBank negocjują z Apple

Nie będzie to łatwe, bo Revolutowi po piętach depcze konkurencja. Wprawdzie firmy Monese, czy Curve nie osiągają jeszcze tak imponujących wyników w pozyskiwaniu klientów jak Revolut, ale oferują podobne usługi i kuszą innymi innowacyjnymi rozwiązaniami. Wkrótce napiszę o tym więcej. Natomiast Revolut by pozyskać większą liczbę klientów powinien jak najszybciej zaoferować w swojej aplikacji zbliżeniowe płatności mobilne Google Pay i Apple Pay. Jak mogliście przeczytać w tym tekście, prace nad ich udostępnieniem nie przebiegają zbyt sprawnie.

Fot. Revolut

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies