Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Zaostrza się walka o firmy korzystające z programu Polski Bezgotówkowej. ING daje terminal nie na 12 a na 14 miesięcy za darmo

Konkurencja między operatorami terminali może zwiększyć zainteresowanie przedsiębiorców programem terminalizacji

Bank Śląski opublikował przed chwilą komunikat prasowy, w którym informuje o oferowanych przez siebie warunkach korzystania z terminali płatniczych instalowanych w ramach projektu Polski Bezgotówkowej. Jak pewnie już wiecie, fundacja finansuje obsługę POS-ów przez rok. ING daje dodatkowo dwa miesiące. Zatem firmy, które skorzystają z programu Polski Bezgotówkowej za pośrednictwem Banku Śląskiego będą mogły korzystać z terminali płatniczych bezpłatnie przez 14 miesięcy.

Przeczytajcie także: Pierwsze dane o terminalach na policji

ING zastrzega w komunikacie, że w okresie tym przedsiębiorcy nie będą ponosili opłat za obsługę transakcji bezgotówkowych do obrotu nie większego niż 100 tys. zł rocznie na jednym terminalu przez 12 miesięcy trwania programu Polski Bezgotówkowej. W 13. i 14. miesiącu jako bonus ING oferuje bezpłatną obsługę transakcji do wartości 20 tys. zł. Pod uwagę brane są płatności wykonywane kartami VPay, Visa, Mastercard i Maestro. Bank gwarantuje, że pieniądze z transakcji bezgotówkowych znajdą się na kontach firm do godziny 10:00 następnego dnia, co w mniejszych przedsiębiorstwach ma duże znaczenie dla płynności.

Przeczytajcie także: Polska Bezgotówkowa chwali się startem terminalizacji

ING jest kolejną instytucją, która chce powalczyć o uczestników programu prowadzonego przez Polskę Bezgotówkową proponując od siebie dodatkowe bonusy. Wcześniej deklarację atrakcyjnych warunków obsługi POS-ów także po okresie oferowanym przez fundację złożyły już m.in. First Data Polcard i Elavon. To pozytywny efekt programu, który może zwiększyć zainteresowanie nim ze strony małych i średnich firm.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies