Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Duża aktywność Blika i profile dwóch kolejnych firm. Branża płatnicza na Twitterze w IV kw. 2017 r.

Najwięcej obserwujących spośród analizowanych instytucji mają polskie oddziały Mastercarda i Visy

Na koniec ubiegłego roku firmy z polskiej branży płatniczej posiadające profile na portalu Twitter miały prawie 26,5 tys. obserwujących. W porównaniu z wrześniem 2017 r. ich liczba urosła o ok. tysiąc osób. Liderem pod względem popularności pozostaje profil polskiego oddziału Visy – ma ponad 19 tys. fanów. Ale w minionym kwartale odnotował niewielki ich spadek – o ok. 50 obserwujących.

Przeczytajcie także: ING najpopularniejszym bankiem z Polski na Twitterze

Na pozycji drugiej, podobnie zresztą jak kwartał wcześniej, znajduje się profil warszawskiego oddziału Mastercarda. W jego przypadku obserwujących jest ponad 5 tys. a od września zaczęło go śledzić ponad 400 nowych osób. Warto też zwrócić uwagę na profile Blika i Jiffee, którym w IV kwartale przybyło po ok. 200 nowych obserwujących.

W zestawieniu znajdują się także dwie nowe firmy, a więc Planet Plus i BeamUp. Ta druga dopiero co zadebiutowała na rynku, więc i jej profil jest nowy. Planet Plus działa już od dłuższego czasu, ale jej obecność na Twitterze dotąd mi umykała. Stąd dopiero teraz umieszczam ją w rankingu.

Przeczytajcie także: Już ponad 200 oddziałów bez obsługi kasowej

Pod względem aktywności najwięcej działo się w ubiegłym kwartale na profilu Blika – zamieszczono tam ok. 300 informacji. Ponad 100 razy ćwierkały Visa i PayU, a prawie 100 – Mastercard. Łącznie firmy z branży płatniczej zamieściły w okresie od października do grudnia ubiegłego roku ok. 800 tweetów. To o ok. 100 więcej niż kwartał wcześniej, gdy było ich bez mała 700.

KATEGORIA
ANALIZY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies