Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Ważny krok dla przyszłości mPay. Spółka szuka inwestora

Firma poinformowała w komunikacie giełdowym o rozpoczęciu tzw. przeglądu opcji strategicznych, którego celem jest znalezienie środków na dalszy rozwój

Jak czytam w opublikowanym wczoraj komunikacie, mPay chce poddać analizie różne możliwe rozwiązania, w tym w szczególności pozyskanie inwestora, przeprowadzenie emisji nowych akcji lub partnerstwo strategiczne. – Przegląd ma na celu wybór najkorzystniejszego sposobu realizacji strategii długoterminowego rozwoju firmy – głosi komunikat mPay. Spółka podkreśliła jednak, że póki co żadne decyzje nie zostały jeszcze podjęte.

Przeczytajcie także: Wraca promocja Masterpassa w mPay

Jak powiedział mi przed chwilą prezes mPay Maciej Orzechowski, kierowana przez niego firma ma bardzo dużo pomysłów, jednak ich wdrażanie może okazać się nieefektywne w sytuacji, gdy brakuje odpowiednich zasobów na marketing nowych rozwiązań. – Obszar płatności bezgotówkowych z wykorzystaniem urządzeń mobilnych rozwija się wielokierunkowo i ma ogromny potencjał wzrostu. Nasz system jest w pełni elastyczny i chcemy jeszcze silniej rozwijać go w kierunku supermarketu usługowego. Dysponujemy wieloma koncepcjami, ale do ich sprawnej realizacji konieczne jest dysponowanie dodatkowymi zasobami – powiedział prezes mPay.

Przeczytajcie także: Smorszczewski zainwestował w mobilne portfele

Obecnie większościowym udziałowcem mPay jest Grupa Lew, która posiada ok. 95 proc. akcji firmy. Spółka notowana jest na należącym do Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie rynku NewConnect. mPay jest prekursorem płatności zdalnych na polskim rynku – działa od 2003 roku. Według raportu Cashless w III kw. bieżącego roku za pośrednictwem aplikacji mPay w 10 największych miastach Polski kupiono ok. 150 tys. biletów komunikacji miejskiej. Najwięksi konkurenci mPay to SkyCash i moBiLET.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies