Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Autopay Adyen
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Wraca promocja Masterpassa w aplikacji mPay. Kolejne 80 tys. biletów po 1 zł

Aby załapać się na promocyjne ceny biletów, wystarczy zapłacić za nie przy pomocy Masterpassa w aplikacji mPay

W ramach najnowszej wspólnej akcji mPay i Mastercarda do klientów trafi 80 tys. biletów komunikacji miejskiej. Z promocji skorzystać mogą mieszkańcy miast, w których za podróż autobusem, tramwajem czy metrem można zapłacić przy pomocy aplikacji mPay. Wystarczy wykorzystać do tego cyfrowy portfel Masterpass. Dzięki temu każdy bilet jednorazowy lub czasowy o wartości od 1,10 zł do 5 zł kosztować będzie tylko jeden złoty.

Przeczytajcie także: Ankieta Google'a na temat płatności Android Pay

Obecna promocja Masterpassa w aplikacji mPay to już jej trzecia odsłona. Pierwsza została ogłoszona w czerwcu i cieszyła się takim powodzeniem, że pula środków przewidziana na całe półrocze została wyczerpana w kilka tygodni. Promocja została powtórzona jesienią i pozwoliła operatorowi mPay zanotować znaczne wzrosty transakcyjności. Z raportu Cashless na temat sprzedaży mobilnych biletów w 10 największych miastach Polski wynika, że w III kw. mPay sprzedał mniej więcej trzy razy więcej biletów niż kwartał wcześniej, choć do lidera rynku, czyli SkyCash, wciąż mu daleko.

Przeczytajcie także: 9. bank z Polski w Android Pay

Wspólna akcja mPay i Mastercard dostarcza interesujących danych na temat tego, w jaki sposób pasażerowie komunikacji miejskiej korzystają z mobilnych biletów. Podczas jej jesiennej odsłony aż 43 proc. wszystkich transakcji zostało zrealizowanych w Warszawie, a najczęściej kupowanym biletem okazał się jednorazowy przesiadkowy 75-minutowy. We wszystkich miastach pasażerowie najchętniej korzystali z aplikacji w porannych i popołudniowych godzinach szczytu, dokonując transakcji przede wszystkim między 7:00 a 8:00 (16 proc.) oraz między 15:00 a 17:00 (27 proc). Średnio 5 proc. zakupów przypadało na godziny między 22:00 a 5:00, kiedy dostęp do klasycznych punktów sprzedaży biletów bywa mocno utrudniony.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies