Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
mBank goni konkurencję i też wprowadzi kartę wielowalutową

Nowa oferta skierowana będzie do zamożniejszych klientów

Z nieoficjalnych informacji wynika, że mBank kończy prace nad wprowadzeniem do oferty nowej, wielowalutowej karty debetowej. Dokładna data wdrożenia nie jest znana – biuro prasowe banku na razie nie chce zdradzać szczegółów. Potwierdza tylko, że prace nad taką kartą trwają, i że oferowana ona będzie klientom z segmentu affluent, a więc nieco zamożniejszym niż większość. Ma się charakteryzować możliwością wykonywania transakcji w większej liczbie walut niż oferuje to obecnie konkurencja.

Przeczytajcie także: TMUB oddają opłaty za używanie karty

Z tego co się orientuję, to karty wielowalutowe znajdują się obecnie w ofercie: Citi Handlowego, Pekao, PKO i ING. Z tym, że w przypadku Citi przełączanie rachunku, z którego dokonywana jest transakcja, odbywa się przez klienta np. w trakcie połączenia z call center. Natomiast rozwiązania pozostałych banków są nowocześniejsze – ich karty same wykrywają walutę transakcji i obciążają odpowiednie konto walutowe. Ponadto karty Citi, Pekao i ING kierowane są do wszystkich klientów poszczególnych instytucji, natomiast PKO swoją kartę sprzedaje tylko bogatszym. Karty wielowalutowe pozwalają na dokonywanie transakcji bez spreadu w trzech, czterech najważniejszych walutach, a więc oprócz złotego także w dolarach, funtach, euro i frankach szwajcarskich.

Przeczytajcie także: Karta wielowalutowa trafi do oferty BZ WBK

mBank nie jest jedynym bankiem, który w najbliższym czasie zaoferuje swoim klientom karty wielowalutowe. Zamiar wprowadzenia podobnego produktu do sprzedaży potwierdzili też kilka dni temu przedstawiciele BZ WBK. Więcej na ten temat możecie przeczytać tutaj. Banki udostępniają karty wielowalutowe, bo koszty przewalutowań zaczynają coraz bardziej doskwierać klientom. Aby uniknąć spreadów, wybierają rozwiązania konkurencji albo firm niebankowych, takich jak np. Revolut. Z tym ostatnim na polskim rynku będzie wkrótce rywalizować także produkt polskiej firmy, a więc IgoriaCard, o czym napiszę wkrótce.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies