Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Awaria w mBanku. Kłopoty z logowaniem przez internet i aplikację

Z dostaniem się na rachunek problemy mają również klienci Orange Finanse

O awarii systemów informatycznych w mBanku donieśli czytelnicy Cashless. Instytucja potwierdza to na Facebooku oraz na swojej stronie internetowej, na której informuje o trwającej przerwie technicznej. Z przekazanych danych wynika, że logowanie na rachunek może nie być możliwe lub trwać dłużej niż zwykle.

Przeczytajcie także: Profil Zaufany wkrótce w Raiffeisen Polbanku

Klienci mBanku mogą mieć trudności za zalogowaniem się na rachunek przez internetowy serwis transakcyjny jak również aplikację mobilną. Nie działa także strona logowania Orange Finanse oraz aplikacja mobilna z tym logo. Normalnie funkcjonować powinny natomiast karty płatnicze. Przed chwilą udało mi się nią zapłacić w sklepie. Kod Blik aplikacje generują z opóźnieniem.

Przeczytajcie także: Citi wyłącza stary system

Awarie systemów informatycznych w bankach to dziś chleb powszedni. Nie ma właściwie tygodnia, by któryś bank nie zmagał się z tym zjawiskiem. Ale bankowcy uważają, że faktycznie awarii jest dziś mniej niż kiedyś. Wcześniej jednak o wielu z nich klienci nie wiedzieli, bo logowali się na rachunek rzadziej niż dziś.

AKTUALIZACJA

Ok. godz. 11 biuro prasowe mBanku poinformowało o usunięciu awarii. Przed chwilą udało mi się zalogować do aplikacji i serwisu transakcyjnego zarówno mBanku jak i Orange Finanse.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies