Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Uwaga klienci Handlowego. W przyszłym tygodniu bank wyłączy stary system transakcyjny

Bank deklaruje, że większość jego klientów korzysta już z nowego serwisu. Tych, którzy jeszcze nie zaczęli, przekonuje do tego w niekonwencjonalny sposób

Na zakończonej przed chwilą konferencji prasowej związanej z publikacją wyników finansowych w I kw. bieżącego roku prezes Handlowego Sławomir Sikora poinformował o planowanym wyłączeniu starego systemu transakcyjnego. Stanie się od razu po majówce, czyli już 4 maja. Citi zatem, inaczej niż np. mBank czy ING, które po wdrożeniu nowego serwisu całymi latami pozwalały klientom logować się także na stary, dość szybko nakłania klientów do przesiadki na nowy. Został on bowiem udostępniony zaledwie w marcu.

Przeczytajcie także: Będą zmiany w cenniku BZ WBK

Jak mówią przedstawiciele Handlowego, już w pierwszych dniach po produkcyjnym wdrożeniu nowego systemu większość klientów zalogowała się do niego i zaczęła aktywnie korzystać. Jak wiecie, został przygotowany w technologii responsywnej umożliwiającej wygodne korzystanie nie tylko na komputerach, ale i np. tabletach. Jego charakterystyczną cechą jest m.in. minimalizm formy graficznej oraz modułowa budowa, umożliwiająca dostosowanie do wymagań poszczególnych klientów.

Przeczytajcie także: TMUB udostępniły nowy system transakcyjny

Natomiast tych, którzy jeszcze nie zdecydowali się zalogować do nowego systemu, Citi zachęca do tego w dość oryginalny sposób. Każdy klient aktywnie korzystający z usług banku za pośrednictwem starego serwisu otrzymał lub otrzyma w najbliższym czasie SMS z linkiem do pliku wideo, na którym bank zwraca się do niego po imieniu, wymienia zalety nowego serwisu i informuje, że stary zostanie wyłączony już 4 maja. Zdaniem przedstawicieli Handlowego to pierwszy przypadek na polskim rynku, gdy bank kontaktuje się indywidualnie z klientami, by dotrzeć do nich z ważnym komunikatem o zmianie systemu.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies