Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Będzie czasowa blokada kart i więcej pushy w aplikacji BZ WBK. Nowości już w czerwcu

Bank zapowiada też nowe funkcje w internetowym serwisie transakcyjnym

Klienci BZ WBK otrzymali już od banku informację na temat planowanych zmian, jakie zamierza on wprowadzić do aplikacji mobilnej oraz serwisu transakcyjnego w najbliższym czasie. Nowości pojawią się 3 czerwca. Większość z nich dotyczy ułatwień w zarządzaniu kartami płatniczymi.

Przeczytajcie także: mBank nareszcie pokaże nową aplikację

I tak już za dwa miesiące klienci BZ WBK będą mogli samodzielnie blokować i odblokowywać karty przez system internetowy jak i przez aplikację mobilną. Dotyczy to zarówno debetówek jak i kredytówek. Ponadto w apce pojawi się funkcja aktywacji karty, nadania lub zmiany numeru PIN oraz zmiany limitów transakcyjnych.

Co ciekawe użytkownicy kart zyskają też w aplikacji możliwość włączania i wyłączania blokady wypłat gotówki z bankomatów w sytuacji, gdy urządzenie nie potrafi odczytać danych z mikroprocesora umieszczonego w karcie. Wówczas do transakcji wykorzystywany jest pasek magnetyczny. Z tego co się orientuję, w Polsce z takimi przypadkami mamy do czynienia bardzo rzadko, zdaje się tylko w przypadku awarii bankomatu.

Przeczytajcie także: Jest polski odpowiednik UberRUSH

Z informacji przekazanych przez BZ WBK wynika ponadto, że bank pracuje nad rozwojem Alertów24. To usługa, dzięki której klienci otrzymują informacje na temat różnych zdarzeń na rachunkach, np. o zmianie salda. Obecnie alerty są wysyłane za pośrednictwem poczty elektronicznej lub SMS-ów. Wkrótce będzie to możliwe także przy wykorzystaniu wiadomości push generowanych przez aplikację. – Bank wykorzystuje już wiadomości push, ale w ograniczonym stopniu, np. do informowania o planowanych przerwach w dostępie do usług – wyjaśnia Bartosz Kaźmierczak z departamentu bankowości mobilnej i internetowej BZ WBK.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies