Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Na efekty współpracy PKO i Orlenu jeszcze poczekacie. Wspólna oferta najwcześniej w II poł. roku

Prawdopodobnie we wrześniu bank zaoferuje także nowe usługi przygotowane wspólnie z kupioną niedawno spółką ZenCard

Jak pewnie pamiętacie, w ubiegłym roku PKO BP oraz Orlen podpisały porozumienie o strategicznej współpracy. W jej ramach ma zostać przygotowana wspólna oferta dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Z wypowiedzi przedstawicieli banku wynika, że swoim rozmachem ma ona przyćmić tę przygotowaną w ramach strategicznych sojuszy mBanku i Aliora z Orange i T-Mobile. Może i przyćmi, ale jeszcze nieprędko.

Przeczytajcie także: Klienci Citi dostali nowy system transakcyjny

Z informacji przekazanych przez władze PKO podczas dzisiejszej konferencji prasowej wynika, że nowe produkty przygotowane wspólnie z Orlenem bank zaproponuje najwcześniej w II poł. bieżącego roku. Prezes instytucji Zbigniew Jagiełło nie podał konkretnego terminu, kiedy ma do tego dojść. Zakładam więc, że będzie to najwcześniej we wrześniu, bo w sezonie wakacyjnym z reguły nie wprowadza się na rynek nowych usług.

Przeczytajcie także: Alior wprowadza konto dla klientów Tesco

Również na drugą połowę bieżącego roku zaplanowano debiut produktów budowanych wspólnie z firmą ZenCard, fintechem w który bank zdecydował się niedawno zainwestować. Firma ta oferuje rozwiązanie pozwalające połączyć niemal każdy program lojalnościowy z kartą płatniczą. – Obecnie koncentrujemy się nad integracją platformy ZenCard z systemem eService. Myślę, że za ok. 3-4 miesiące terminale będą gotowe do obsługi programu ZenCard a w II poł. roku będziemy gotowi do startu operacyjnego – powiedział Szymon Wałach, dyrektor pionu klienta detalicznego w PKO.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies