Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Twisto uruchamia płatności ratalne w bramce płatniczej ING

Wdrożenie funkcji nie wymaga dodatkowych działań po stronie sprzedawców

W bramce płatniczej ING o nazwie imoje udostępniono kolejną metodę płatności Twisto, czyli możliwość spłaty zobowiązania w ratach. Rozwiązanie umożliwia podzielenie płatności na maksymalnie 3 raty i ich spłatę w 3-12 miesięcy. Warto podkreślić, że nie jest to nowy produkt, a jedynie rozszerzenie dotychczasowej integracji. Wspomniany sposób płatności nie wymaga podjęcia dodatkowych działań ze strony sprzedających.

Przeczytajcie także:  Płatności odroczone Blika: firma będzie rozwijać usługę w dwóch modelach

Przedstawiciele Twisto zaznaczają, że współpraca z imoje ma dla nich strategiczne znaczenie, a podjęty właśnie krok ma zapewnić konsumentom pełną elastyczność, zaś partnerom biznesowym możliwie najszerszą ofertę, która wspiera sprzedaż.

Bramka płatnicza od Śląskiego umożliwia skorzystanie z metod płatności odroczonych dostarczanych przez PayPo, Twisto oraz Blika. Oprócz tego, klienci mogą zdecydować się na płatności ratalne imoje raty. Metoda ta pozwala na zakup do 50 tys. zł i rozłożenie spłaty na maksymalnie 60 rat.

Dla Twisto zaś płatności ratalne są jedną z kilku nowości, jakie fintech wdrożył w ostatnim czasie i jakie zamierza wdrożyć na rynku w przyszłym roku. Wśród nich można wymienić m.in. płatności odroczone w sklepach stacjonarnych, możliwość odroczenia zapłaty za rachunki czy kartami kredytowymi dla firm. Więcej na ten temat przeczytacie tutaj.

Przeczytajcie także:  Zagłosujcie na najciekawszą kartę płatniczą, projekt oraz wydarzenie 2025 r.

Jak wynika z danych Biura Informacji Kredytowej, od stycznia do października 2025 r., wartość sprzedaży w segmencie płatności odroczonych podskoczyła względem analogicznego okresu poprzedniego roku o 30,7 proc. do 11,2 mld zł. Z usługi skorzystało 3,1 mln klientów, którzy dokonali 158 mln transakcji. Dostawcy tego typu rozwiązań argumentują, że przede wszystkim poprawiają one średnią wartość koszyka zakupowego. Więcej na temat tego rynku dowiecie się z lektury raportu Krajobraz płatności odroczonych 2025.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies