
Usługi assistance na rzecz TUW-u świadczy Global Assistance Polska
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW" poinformowało o udostępnieniu swoim klientom aplikacji umożliwiającej śledzenie holownika, który ma dotrzeć do miejsca zdarzenia w razie awarii czy wypadku. To udogodnienie oferowane w ramach ubezpieczenia AutoAssistance.
Po wezwaniu pomocy kierowca otrzymuje SMS z numerem szkody oraz linkiem do aplikacji, w której na bieżąco może obserwować lokalizację holownika oraz przewidywany czas jego przyjazdu. Informacje aktualizowane są na bieżąco. Jak przekonuje TUW, ma to dawać większy komfort osobie oczekującej na pomoc, ograniczając jej niepewność i eliminując konieczność wykonywania dodatkowych telefonów do asystora.
Z tego typu rozwiązaniami mogą się też zetknąć korzystający z pomocy assistance do polis sprzedawanych przez innych ubezpieczycieli. TUW goni więc standardy wprowadzone przez większych konkurentów. TUW "TUW" to jeden z mniejszych ubezpieczycieli działających na polskim rynku. Jak wynika z danych UFG, jego udział w składce z OC komunikacyjnego wynosił po I półroczu 2025 r. 1,5 proc., co daje mu 9. pozycję wśród ubezpieczycieli działających w tym segmencie.
Usługi assistance na rzecz TUW-u świadczy Global Assistance Polska, a więc firma assistance z grupy VIG. W serwisie cashless.pl mogliście przeczytać też o innym udogodnieniu, jakie podmiot wprowadził dla obsługiwanych przez siebie klientów. Chodzi o możliwość zgłoszenia szkody poprzez przesłanie zdjęcia tablic rejestracyjnych uszkodzonego auta oraz numeru telefonu. Więcej na ten temat w tekście: Do wezwania pomocy na drodze wystarczy zdjęcie tablic rejestracyjnych. Global Assistance wykorzystuje AI do rejestracji zgłoszeń.
Fot. jcomp on Freepik