Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Payabl dołącza do Wero. Kolejny krok w rozwoju europejskiego schematu płatności w e-commerce

Payabl umożliwi sprzedawcom, a także innym dostawcom usług płatniczych w całej Europie oferowanie natychmiastowych i bezpiecznych płatności z konta na konto

Europejska Inicjatywa Płatnicza (EPI) ogłosiła, że do grona jej licencjonowanych członków i bezpośrednich uczestników systemu Wero dołączyła platforma płatnicza Payabl. Ma to być istotnym krokiem dla rozwoju płatności w e-commerce.

Przeczytajcie także: Wyniki Wero po roku

Paybl to firma technologiczna działająca w charakterze instytucji pieniądza elektronicznego. Świadczy usługi płatnicze dla sprzedawców, m.in. umożliwiając im przyjmowanie płatności online z wykorzystaniem ponad 300 lokalnych metod płatności, oferując terminale płatnicze, ale też proponując wielowalutowe konta firmowe czy wydając karty płatnicze.

– Integrując się jako agent rozliczeniowy, Payabl umożliwi sprzedawcom, a także innym dostawcom usług płatniczych w całej Europie oferowanie natychmiastowych i bezpiecznych płatności z konta na konto (account to account, A2A), obniżając koszty i zapewniając klientom szybkość i wygodę, których oczekują – czytam w komunikacie dotyczącym przystąpienia Payabl do inicjatywy Wero. Przystąpienie Payabl do tworzonego przez EPI nowego europejskiego schematu płatniczego ma też zagwarantować sprzedawcom spoza Unii Europejskiej, że będą mogli obsługiwać europejskich klientów za pomocą preferowanych przez nich lokalnych metod płatności.

Przeczytajcie także: Booksy Pay pojawi się w aplikacji dla klientów z Polski

Wero to europejski system płatności, zarządzany przez Europejską Inicjatywę Płatniczą, czyli przedsięwzięcie powołane przez największe banki z Europy Zachodniej, głównie Niemiec, Francji i krajów Beneluksu. Pierwszym rozwiązaniem, które zaoferowano klientom zrzeszonych banków, były przelewy typu P2P (pomiędzy użytkownikami) – na numer telefonu odbiorcy, e-mail lub za pomocą kodów QR. Łączna liczba zarejestrowanych użytkowników Wero ma przekraczać już 43 mln.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: EPI, WERO

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies