Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Booksy Pay pojawi się w aplikacji dla klientów z Polski

Nowa usługa prawdopodobnie trafi do wszystkich klientów Booksy z naszego kraju jeszcze w tym miesiącu

Użytkownicy aplikacji Booksy z Polski otrzymali komunikat na temat zmian w regulaminie usługi. Najważniejszą nowością, którą dokument ten anonsuje, są płatności Booksy Pay. Z informacji przekazanych przez biuro prasowe firmy w Polsce wynika, że obecnie mogą z nich korzystać pierwsi klienci na zasadzie testów. Natomiast wszyscy użytkownicy aplikacji Booksy zyskają dostęp do Booksy Pay jeszcze w tym miesiącu.

Przeczytajcie także: UniCredit tłumaczy, dlaczego niektórzy klienci nie mają jeszcze Blika

Jak wynika z informacji operatora usługi, Booksy Pay to nowy sposób opłacania wizyt rezerwowanych przez aplikację Booksy. Umożliwi on uregulowanie należności zarówno przed, w trakcie jak i po wizycie. Można będzie to zrobić z rachunku karty podpiętej pod Booksy Pay, za pomocą Apple Pay i Google Pay, a także Blikiem. Użytkownik aplikacji po zarezerwowaniu wizyty otrzymywać będzie powiadomienie z pytaniem, czy chce zapłacić za nią za pomocą Booksy Pay. Jeśli się na to zdecyduje – usługodawca otrzyma należność maksymalnie w ciągu jednego dnia roboczego. Booksy Pay pozwala także na wręczanie napiwków.

W materiałach kierowanych do usługodawców korzystających z Booksy do umawiania klientów można dowiedzieć się, czym różnią się płatności Booksy Pay od dostępnych już wcześniej płatności mobilnych. Te pozwalają na opłacenie wizyty dopiero po jej zakończeniu. Natomiast Booksy Pay pozwala na zlecenie transakcji nawet 10 dni przed umówioną wizytą, co zdaniem operatora znacząco zmniejsza ryzyko odwołania rezerwacji. Z kolei obecne także od dawna opcja przedpłaty to możliwość wpłaty części należności jeszcze przed wizytą, co traktowane jest jako zabezpieczenie na wypadek nieobecności klienta bez odwołania rezerwacji.

Przeczytajcie także: Zapraszamy na październikowy Cashless Breakfast

Booksy to aplikacja mobilna służąca do umawiania wizyt głównie w salonach piękności, u fryzjerów, kosmetyczek, barberów itd. Z informacji opublikowanych w maju 2025 r. wynika, że większość przychodów spółki pochodzi właśnie z prowizji od rezerwacji – ok. 70 proc. Kolejne 25 proc. generuje marketplace dostępny w aplikacji dla usługodawców, za pomocą którego mogą zamawiać na przykład narzędzia i kosmetyki do swoich zakładów. Firma liczy jednak, że w najbliższej przyszłości to właśnie płatności będą motorem napędowym dla Booksy.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies