Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
DHL: przesyłki międzynarodowe można już wysyłać bez wydrukowanej etykiety

Klient nada paczkę do jednego z 27 krajów europejskich w aplikacji Mój DHL

DHL umożliwił swoim klientom wysyłanie paczek międzynarodowych bez konieczności drukowania etykiety. Wystarczy, że nadadzą paczkę w aplikacji Mój DHL.

Przeczytajcie także:  mBank zaoferuje ring łączący płatności z monitorowaniem zdrowia i aktywności

Paczkę bez etykiety już wcześniej można było wysłać w ramach przesyłki krajowej, teraz taka opcja pojawia się także przy nadaniach do 27 innych krajów europejskich. Jak podaje firma logistyczna, klient może wybrać w aplikacji jeden spośród ponad 150 tys. punktów i automatów DHL w Europie. W Polsce liczba dostępnych automatów ma zaś sięgać 7 tys., a punktów odbioru DHL POP, w tym sklepów Żabka – 16 tys. Cały proces nadania paczki użytkownik realizuje w aplikacji – po wybraniu i opłaceniu usługi, zostawia przesyłkę w wybranym punkcie lub automacie DHL Box, bez etykiety czy innych dokumentów.

Przeczytajcie także:  Nielimitowane bilety Fast Track w Revolucie

Firma kurierska podkreśla, że jej aplikacja ma też wiele innych praktycznych funkcji, jak np. sprawdzanie historii paczek, możliwość śledzenia kuriera na mapie i kontaktu telefonicznego  z nim (w przypadku przesyłek krajowych), zdalne otwieranie skrytek w automatach, przekierowywanie przesyłek czy możliwość uregulowania płatności przy przesyłce za pobraniem. Jak podaje, z aplikacji ma już korzystać 5 mln użytkowników w Polsce.

W tym tygodniu DHL ogłosił także plan przejęcia pełnej kontroli nad siecią automatów, którą dotychczas rozwijał we współpracy z chińską firmą Cainiao, powiązaną z platformą handlową Aliexpress. Spółka DHL eCommerce zapowiedziała, że zamierza przejąć 100 proc. udziałów w firmie APM Solutions, stojącą za siecią automatów paczkowych pod nazwą DHL Box 24/7.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies