
Narzędzie o nazwie Sherpa ma pozwolić agentom wyłącznym ubezpieczyciela na personalizację oferty
PZU udostępniło swoim agentom wyłącznym nową platformę sprzedażową o nazwie Sherpa. Rozwiązanie przygotował dla ubezpieczyciela startup Simpl.rent.
Sherpa została stworzona, by umożliwić agentom szybkie uruchamianie programów branżowych online, a więc specjalnie przygotowanych ofert dla określonego grona klientów. Za przykład wdrożenia posłużyć może ubezpieczenie dla pszczelarzy, którego potrzebował jeden z agentów. Platforma integruje się z systemem Everest (główny system sprzedażowy PZU).
Agenci mogą zgłaszać własne pomysły na produkty, które po pozytywnej ocenie trafiają do sprzedaży. Jak więc przekonują twórcy, Sherpa skraca czas wdrożenia, umożliwia personalizację oferty i wspiera cyfryzację procesów sprzedażowych.
Simpl.rent to startup dobrze znany czytelnikom cashless.pl. Podmiot wszedł na rynek z rozwiązaniami do weryfikacji najemców, a następnie rozbudował swoją ofertę o ubezpieczenia związane z wynajmowaniem mieszkań. Dostawcą ochrony w produktach proponowanych przez Simpl.rent właścicielom mieszkań i najemcom jest PZU. Oba podmioty postanowiły jednak rozszerzyć zakres swojej współpracy – Simpl.rent przystąpił do programu akceleracyjnego pod skrzydłami PZU, w ramach którego powstała właśnie Sherpa.
Więcej na temat Simpl.rent mogliście przeczytać m.in. w raporcie "Insurtechy w Polsce, vol. 4".