To element nowej strategii detalicznej Banku BPS
W dzisiejszym komunikacie prasowym BPS poinformował o zamiarze wprowadzenia trzech nowych planów taryfowych. Do oferowanego już od niedawna "Twojego Planu", przeznaczonego dla osób aktywnych zawodowo i pracujących w firmach korzystających z usług BPS, dojdą jeszcze plany "Profesjonalista", "Zetka" i "Alfa". W ofercie banku mają się znaleźć w najbliższych miesiącach.
W skład pakietu mają wchodzić przede wszystkim rachunki osobiste oraz karty płatnicze. Klienci będą też mogli zakładać lokaty, kupować ubezpieczenia oraz zaciągać, na preferencyjnych warunkach cenowych, kredyty.
Nowe pakiety taryfowe są elementem ogłoszonej właśnie strategii detalicznej Banku BPS, która z kolei stanowi rozwinięcie przyjętej pod koniec 2024 r. strategii całego banku. Jej realizacja wspierać będzie rozwój nie tylko Banku BPS, ale również banków spółdzielczych zrzeszonych w ramach Grupy BPS. W strategii założono m.in., że klient ma mieć wybór, w jaki sposób chce korzystać z usług finansowych: czy w zdalny, korzystając z dobrodziejstwa nowoczesnych technologii, czy tradycyjny, np. w oddziale.
– Coraz więcej osób szuka kontaktu z drugim człowiekiem, a nie z chatbotem. Dlatego nasza strategia detaliczna opiera się na wartościach spółdzielczych ważnych dla całego zrzeszenia. Technologię traktujemy jako priorytet w optymalizacji procesów, ale w relacjach z klientem technologia ma być wsparciem, a nie zastępstwem bez alternatywy. Chcemy, by klient miał wybór – czy załatwia sprawy zdalnie, czy woli rozmowę w oddziale – uważa Magdalena Adamczyk, dyrektorka Departamentu Klienta Indywidualnego w Banku BPS.