Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
ITCARD partnerem technologicznym wspólnej infolinii grupy BPS

Ujednolicenie infolinii dla ponad 300 banków spółdzielczych ma przynieść oszczędności na kosztach

Zrzeszenie BPS rozpoczęło prace nad stworzeniem wspólnej dla ponad 300 banków spółdzielczych infolinii dla klientów. Dzięki temu grupa chce osiągnąć efekt skali, a tym samym zmniejszyć koszty. Realizacja projektu rozpoczęła się w lipcu 2025 r. i potrwa do końca przyszłego roku.

Przeczytajcie także:  Na polskim rynku pojawiła się nowa sieć bankomatów ATM Express

Podstawowym zadaniem konsultantów ma być pomoc użytkownikom bankowości internetowej i mobilnej. Chodzi przede wszystkim o sytuacje awaryjne jak np. błędy przy wpisaniu hasła czy ataki cyberprzestępców. Przy pomocy konsultanta infolinii grupy klient będzie mógł zrealizować usługi zarówno niewymagające potwierdzenia tożsamości, jak i te do których takie potwierdzenie jest potrzebne.

Przeczytajcie także:  Głosowanie w bankomacie ITCARD z nagrodami na festiwalu w Cannes

Partnerem technologicznym i operatorem infolinii został ITCARD. Pod względem technicznym centralizacja infolinii ma być trudna i czasochłonna, ponieważ dotychczas banki korzystały z różnych systemów centralnych czy rozwiązań dotyczących bankowości internetowej.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies