Projektowi, który powstał przy kooperacji z Mastercardem i agencją McCann, przyznano dwa Srebrne Lwy w jednym z największych na świecie konkursie w branży reklamowej
Biuro prasowe ITCARD (właściciel marki Planet Cash) podało, że projekt zrealizowany wspólnie z polskim oddziałem Mastercard oraz agencją McCann zdobył dwa Srebrne Lwy na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży reklamowej na świecie. Polski projekt doceniono w kategoriach Direct-Large Scale Media oraz Brand Experience & Activation.
Projekt, który zyskał uznanie w Cannes, dotyczy opisywanego w serwisie cashless.pl głosowania w budżecie obywatelskim w Ełku. Pozwalał na oddanie głosu na wybrane przez siebie przedsięwzięcie za pomocą karty w bankomacie Planet Cash. Okazało się, że niemal jedną trzecią wszystkich głosów oddanych w budżecie obywatelskim Ełku zliczono za pośrednictwem bankomatów.
Biuro prasowe ITCARD informuje, że ełcki projekt spotkał się z pozytywnym odbiorem społecznym i już teraz planowane jest jego zastosowanie w kolejnych miastach w Polsce. Więcej na jego temat w tekście Pierwsze bankomaty, za pomocą których można głosować. Wspólny projekt Mastercarda, Planet Cash i Ełku.
Natomiast na marginesie warto dodać, że w ciągu ostatnich trzech lat (2023–2025) projekty realizowane przez McCann Poland i Mastercard zdobyły łącznie 33 nominacji i 16 statuetek Cannes Lions.