Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Głosowanie w bankomacie ITCARD z nagrodami na festiwalu w Cannes

Projektowi, który powstał przy kooperacji z Mastercardem i agencją McCann, przyznano dwa Srebrne Lwy w jednym z największych na świecie konkursie w branży reklamowej

Biuro prasowe ITCARD (właściciel marki Planet Cash) podało, że projekt zrealizowany wspólnie z polskim oddziałem Mastercard oraz agencją McCann zdobył dwa Srebrne Lwy na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży reklamowej na świecie. Polski projekt doceniono w kategoriach Direct-Large Scale Media oraz Brand Experience & Activation.

Przeczytajcie także: Program lojalnościowy Revoluta coraz bliżej w Polsce

Projekt, który zyskał uznanie w Cannes, dotyczy opisywanego w serwisie cashless.pl głosowania w budżecie obywatelskim w Ełku. Pozwalał na oddanie głosu na wybrane przez siebie przedsięwzięcie za pomocą karty w bankomacie Planet Cash. Okazało się, że niemal jedną trzecią wszystkich głosów oddanych w budżecie obywatelskim Ełku zliczono za pośrednictwem bankomatów.

Przeczytajcie także: Klienci BNP Paribas też będą płacić pierścieniami

Biuro prasowe ITCARD informuje, że ełcki projekt spotkał się z pozytywnym odbiorem społecznym i już teraz planowane jest jego zastosowanie w kolejnych miastach w Polsce. Więcej na jego temat w tekście Pierwsze bankomaty, za pomocą których można głosować. Wspólny projekt Mastercarda, Planet Cash i Ełku.

Natomiast na marginesie warto dodać, że w ciągu ostatnich trzech lat (2023–2025) projekty realizowane przez McCann Poland i Mastercard zdobyły łącznie 33 nominacji i 16 statuetek Cannes Lions.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies