Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Klienci BNP Paribas też będą płacić pierścieniami. Bank ogłosił konkurs, w którym można wygrać voucher na Pago

Do wygrania jest voucher na zakup pierścienia oraz dodatkowy moneyback – do 40 zł miesięcznie przez dziewięć miesięcy

BNP Paribas zdecydował się konkurować z Pekao i mBankiem o uwagę fanów pierścieni płatniczych. Bank ogłosił właśnie promocję, w ramach której rozda swoim aktywnym klientom vouchery na zakup pierścieni Pago Pace, a dodatkowo zaoferuje im do 360 zł moneybacku za transakcje wykonywane za pomocą portfela cyfrowego.

Przeczytajcie także: EuroPA i EPI nawiązują współpracę

Rozwiązania dla zwolenników gadżetów płatniczych są dostępne na polskim rynku już od dłuższego czasu. Przykładowo rok temu pisaliśmy o tym, że fintech Fidesmo Pay, współpracujący z szeregiem dostawców urządzeń ubieralnych, umożliwił dodawanie do portfela kart wydanych przez polskie banki. W rezultacie otwartą drogę do płacenia pierścieniami zyskali klienci kliku banków współpracujących, ale też klienci fintechu Curve, co dodatkowo wydłuża listę instytucji, których karty można (za pośrednictwem fintechu) sparować z pierścieniem.

Natomiast temat płatności pierścieniami nabrał rozgłosu pod koniec maja tego roku, kiedy w odstępie kilku dni o swojej ofercie opowiedziały Pekao i mBank. Ten pierwszy zapowiedział, że będzie rozdawał urządzenia marki Laks lub Pago Pace każdemu nowemu klientowi, który założy rachunek zdalnie. Dotychczasowi klienci będą mogli natomiast kupić sobie taki gadżet za pół ceny. Bank współpracuje przy wdrożeniu z Fidesmo, ale karty do pierścienia dodaje się bezpośrednio w aplikacji mobilnej PeoPay.

Z kolei mBank, który już wcześniej umożliwiał klientom płatności pierścieniami z oprogramowaniem Fidesmo i Digiseq Pay, w ramach nowej odsłony swojej oferty poszedł o krok dalej – we współpracy z Mastercard i Wear Pay wprowadził obrączki, przy których zapewnia klientom pełne wsparcie w procesie zakupu i konfiguracji. Zarówno dotychczasowym, jak i nowym klientom zaproponował ringi z oferty Wear Pay w promocyjnej cenie 199 zł. Za całość wdrożenia od strony technicznej odpowiada zespół Wear Pay (będący częścią The Heart), który zajmuje się zarówno dostarczaniem pierścieni płatniczych z wbudowanym modułem NFC, jak i aplikacji do ich obsługi.

Przeczytajcie także: W Netto można już wpłacić gotówkę kartą Visa

Niedawno zaś jeden z czytelników cashless.pl zwrócił uwagę, że na stronie producenta pierścieni Pago można znaleźć instrukcję łączenia ringów tej firmy z kartą BNP Paribas. Zapytaliśmy więc instytucję o jej ofertę dla zainteresowanych płaceniem obrączkami. – Klienci banku BNP Paribas, posiadający karty Mastercard, mogą korzystać z pierścieni Pago Pace do płatności mobilnych – potwierdziła Agata Wojciechowska, starsza menedżerka ds. produktu bankowości biznesowej. Poinformowała także o starcie wspomnianego na wstępie konkursu "Płać wygodnie i wygrywaj nagrody". – W jego ramach 1 000 laureatów otrzyma voucher na zakup pierścienia Pago Pace oraz skorzysta z dodatkowego benefitu w postaci moneybacku – 1 proc. zwrotu od wartości transakcji wykonanych pierścieniem, maksymalnie do 40 zł miesięcznie przez okres dziewięć miesięcy. To element szerszej strategii banku, która zakłada wspieranie rozwiązań mobilnych i bezpiecznych metod płatności – tłumaczy ekspertka.

Chęć udziału w promocji można zgłosić do końca września na stronie konkursu, a jest on kierowany do osób, które mają konto w banku co najmniej od listopada 2024 r. Konkurs odbywa się w trzech turach (lipiec, sierpień, wrzesień), w których uczestnicy powinni wykonać transakcje mobilne na kwotę co najmniej 1 tys. zł. W każdej z tur voucherem na pierścień oraz ofertą moneybacku nagrodzeni zostaną najbardziej aktywni uczestnicy. Po wyłonieniu laureatów bank przekaże im informacje o zdobyciu nagrody oraz niezbędne instrukcje dotyczące zakupu pierścienia oraz jego łączenia z kartą BNP Paribas. Jak wynika z informacji umieszczonych na stronie internetowej producenta pierścieni, parowanie karty i gadżetu odbywa się za pomocą aplikacji Pagopace.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies