Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PayEye uruchamia nową stronę internetową i zatrudnia profesora Uniwersytetu Notre Dame

Zbiega się to w czasie z zamknięciem dotychczasowej witryny oraz zmianą nazwy jednej z dwóch spółek dotychczas działających jako PayEye

Wrocławska spółka PayEye poinformowała o uruchomieniu pod adresem pay-eye.com nowej strony internetowej. Pochwaliła się także, że pozyskała w charakterze doradcy ds. technologii biometrycznych profesora z amerykańskiego uniwersytetu Notre Dame, absolwenta Politechniki Warszawskiej – Adama Czajkę. Jego wiedza i doświadczenie mają przyspieszyć wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w obszarze płatności biometrycznych oraz cyfrowej tożsamości.

Przeczytajcie także: Problemy użytkowników IdoPay

Komunikat prasowy PayEye zbiegł się w czasie ze zniknięciem z internetu poprzedniej strony spółki, dostępnej pod adresem payeye.com. Co ciekawe z Krajowego Rejestru Sądowego wynika, że firma, która administrowała tą stroną i również nazywała się PayEye, zmieniła nazwę na Softloop. To prawdopodobnie efekt sporu pomiędzy udziałowcami i menadżerami PayEye, o czym szerzej w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać w tekście Czy wiecie, że są dwie firmy o nazwie PayEye? Właściciele spierają się o prawa do stworzonej przez nią technologii.

Przeczytajcie także: Banki z Polski mają już 28 mln klientów mobilnych

PayEye to wrocławski fintech, który rozwija biometrię oka i twarzy. Udało mu się zbudować terminal płatniczy, który umożliwia przyjmowanie płatności nie tylko tradycyjnymi kartami, ale także za pośrednictwem biometrii. W serwisie cashless.pl mogliście przeczytać m.in. o testach technologii polskiego fintechu w ramach Mastercard Biometric Checkout Program, które zostały przeprowadzone w ubiegłym roku. Więcej na ten temat w tekście Duży news od polskiego fintechu PayEye. Wraz z Planet Pay i Empikiem rusza z pilotem w programie Mastercard Biometric Checkout.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies