Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Polskie ePłatności mają umowę na akceptację Blika

Niestety, nowym systemem będzie można zapłacić w terminalach PeP najwcześniej na początku przyszłego roku

Polskie ePłatności to agent rozliczeniowy, który obsługuje ok. 25 tys. klientów, głównie małych i średnich firm. Jest także pierwszym operatorem terminali w Polsce, który oferuje mPOS-a zbliżeniowego - przenośne urządzenie, które w połączeniu ze smartfonem służy do przyjmowania płatności kartami.

Przeczytaj także: Millennium udostępni Blika na zegarku

Na mocy umowy podpisanej z operatorem Blika, we wszystkich terminalach administrowanych przez PeP klienci będą mogli płacić mobilnie. Niestety, jak dowiedziałem się w spółce, wdrożenie tej usługi możliwe będzie dopiero w przyszłym roku.

Obecnie z Blika można korzystać w kilkudziesięciu tysiącach punktów handlowo-usługowych, do których terminale dostarcza największy agent rozliczeniowy na rynku, czyli eService. Wkrótce stacjonarna sieć akceptacji systemu zostanie rozszerzona o terminale z logo PolCard.

Przeczytaj także: Już w maju Blikiem będzie można płacić w terminalach PolCard

Blik akceptowany jest także w niektórych sklepach internetowych oraz w bankomatach, należących do BZ WBK, Banku Śląskiego, Millennium i PKO BP.

Blik to system płatności mobilnych, oferowany przez firmę Polski Standard Płatności. Spółka została założona przez sześć dużych banków, mających łącznie ponad 60 proc. polskiego rynku rachunków osobistych.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies