Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
"Nawet jedna gwiazdka to za dużo". Fatalne oceny aplikacji System Fala po zmianie w trójmiejskich biletach

Kilka dni temu bilety długookresowe zniknęły z aplikacji komercyjnych, a jedyną, za pomocą której można kupić np. "miesięczny", jest właśnie System Fala

W weekend mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl o zmianach, jakie zaszły w sprzedaży biletów komunikacji miejskiej w Trójmieście. Od kilku dni zakup biletów długookresowych jest możliwy wyłącznie w samorządowej aplikacji System Fala, bo decyzją władz zniknęły one z aplikacji prywatnych operatorów, takich jak np. Jakdojade. Okazuje się jednak, że apka System Fala jest fatalnie oceniana przez użytkowników.

Przeczytajcie także: Bank Pekao wprowadzi nowe płatności mobilne

"Aplikację można nazwać jednym słowem: beznadziejna". "Nawet jedna gwiazdka to za dużo". "Pobrałem aplikację do kupna biletu miesięcznego, ale będę kupować w kasie bo ta apka to tragedia". "Przez 5 godzin nie mogłam zapłacić za bilet miesięczny". To tylko kilka wybranych opinii, jakie użytkownicy aplikacji System Fala zostawili w ciągu ostatnich dni w markecie Google Play. Ma ona tam minimalną możliwą ocenę, a więc jedną gwiazdkę. Niewiele lepiej jest w App Store, gdzie ocena aplikacji to 1,2 gwiazdki na pięć możliwych.

Główny zarzut stawiany twórcom aplikacji System Fala dotyczy pojawiających się błędów przy rejestracji oraz wyborze biletu, problemów z logowaniem oraz powolnym działaniem oraz nieintuicyjnym interfejsem. Twórcy aplikacji odpowiadają, że cały czas pracują nad poprawą jej działania, a większość niedogodności w korzystaniu z apki powinna zniknąć po odinstalowaniu i ponownym zainstalowaniu Systemu Fala. W moim przypadku rejestracja i logowanie do aplikacji przebiegło bez problemów. Natomiast przy dwóch próbach zakupu biletu w Gdyni raz się nie udało tego zrobić przez błąd w trakcie procesowania płatności. Druga próba zakończyła się sukcesem.

Przeczytajcie także: Nowe biletomaty na Śląsku i Zagłębiu

Twórcą całego systemu Fala (nie tylko aplikacji) jest spółka Asseco, która dostała za to bez mała 130 mln zł. Roczne utrzymanie systemu kosztuje nawet 25 mln zł, a przez mieszkańców jest od początku krytykowany. Co ciekawe firma Asseco zbudowała też system Śląskiej Karty Usług Publicznych, który również nie jest mile wspominany przez użytkowników. Więcej na temat ŚKUP przeczytacie tutaj.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies