
Aplikacja wspiera pośredników i handlowców w zarządzaniu relacjami z klientami
Berg System przygotował aplikację mobilną dla agentów ubezpieczeniowych, doradców finansowych i przedstawicieli handlowych służącą do zarządzania relacjami z klientami. Berg System CRM ma być odpowiedzią na potrzeby przedsiębiorców, którzy pracują głównie poza biurem. Rozwiązanie jest dostępne zarówno w marketach Google Play, jak i App Store.
Berg System to dostawca oprogramowania typu CRM (ang. customer relationship management – zarządzanie relacjami z klientami) dla branż regulowanych, a więc ubezpieczeń, bankowości i finansów, a także sieci sprzedaży, np. oferujących OZE. Proponuje rozwiązania wspierające sprzedaż, kontakty z klientami, obsługę sieci handlowców, rozliczanie prowizji czy komunikację wewnętrzną.
Udostępnienie oprogramowania w wersji na smartfony i tablety ma pozwolić pośrednikom wykonywać biurową część swojej pracy z dowolnego miejsca. Użytkownicy mają dostęp do kartoteki klienta, historii kontaktów, dokumentów czy zadań, które mogą swobodnie edytować. Mogą także dodawać notatki głosowe, zdjęcia, dzwonić wprost z aplikacji, a także wyruszyć na spotkanie, klikając w adres z przekierowaniem na Google Maps. Aplikacja oferuje również zintegrowany kalendarz powiązany z procesem sprzedaży, system przypomnień push oraz powiadomienia o zadaniach, wznowieniach i szansach sprzedażowych.