
Santander zachęca klientów do założenia konta online, kusząc ich zwrotem do 160 zł wydanych na subskrypcje serwisów streamingowych
Z okazji odbywającego się festiwalu Santander Letnie Brzmienia, bank będący sponsorem tytularnym imprezy, przygotował okolicznościową kartę debetową. Plastik nosi logo Mastercarda, a widniejąca na nim grafika prezentuje się tak:

Kartę festiwalową można zamówić w aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej Santandera.
Dodatkowo bank uruchomił promocję, w ramach której oferuje do 160 zł zwrotu za subskrypcję wybranego serwisu streamingowego. Aby z niej skorzystać, należy do 31 sierpnia 2025 r. złożyć wniosek online o konto z kartą Dopasowaną Mastercard i usługami Santander online oraz wyrazić wymagane zgody. Klient, który w ciągu czterech miesięcy od złożenia wniosku zapłaci wydaną kartą za subskrypcję w jednym z serwisów uwzględnionych w regulaminie promocji, może liczyć na zwrot wydanych środków (maksymalnie cztery zwroty, łącznie do 160 zł). Promocją objęte są subskrypcje w serwisach: Amazon Music, Apple Music, Deezer, Spotify, Tidal oraz YouTube Music.
Wydając swoją kartę festiwalową, Santander dołącza do grona banków, które kierują ofertę do uczestników tego typu wydarzeń i kolekcjonerów. W przygotowywaniu festiwalowych kart przoduje mBank, który niedawno zaprezentował specjalne grafiki nawiązujące do trzech rożnych wydarzeń, sponsorowanych przez bank, a mianowicie Łódź Summer Festival, OFF Festivalu oraz Pol’and’Rock. Możecie je obejrzeć tutaj. Z kolei ING przygotował specjalne wzory kart z okazji z okazji trasy koncertowej Braci Kacperczk, którą wspiera.