
Karty dostępne są w edycji limitowanej, a grafiki zaprojektowali sami muzycy
ING przygotował dla klientów limitowaną serię kart płatniczych, która może być nie lada gratką dla fanów zespołu Bracia Kacperczyk. Umieszczone na nich grafiki zaprojektowali bowiem sami muzycy, a prezentują się one tak:



Grafiki na kartach nawiązują do jesiennej trasy koncertowej zespołu "Wszyscy jesteśmy Kacperczyk Tour", której ING jest sponsorem głównym. Klienci banku mogą zamówić kartę z jednym z trzech wzorów. ING zachęca również do otwarcia konta i wybrania festiwalowego wzoru karty tych, którzy jeszcze nie korzystają z jego usług. Karta kosztuje 15 zł (nie dotyczy klientów do 26 r.ż., którzy pierwszy raz zamawiają kartę z własnym wzorem, bo tak jest traktowany ten plastik).
Wydawanie kart okolicznościowych przy okazji różnego rodzaju festiwali to praktyka w ostatnim czasie coraz chętniej uskuteczniana przez banki. Niedawno np. mBank zaprezentował aż trzy kolekcjonerskie wzory, przygotowane z myślą o Łódź Summer Festival, Pol’and’Rock oraz OFF Festival, które instytucja obejmuje swoim patronatem. Mogliście o tym przeczytać tutaj.