Rozwiązanie ma ułatwić sklepom internetowym z Polski prowadzenie sprzedaży na rynkach zagranicznych
Biuro prasowe Shopera podało informację o nowym wdrożeniu na oferowanej przez siebie platformie. Od teraz korzystające z niej sklepy internetowe mogą przyjmować płatności za pośrednictwem narzędzi dostarczanych przez firmę Stripe. Zdaniem Shopera nowa opcja ułatwia przedstawicielom polskiego e-commerce prowadzenie sprzedaży na rynkach zagranicznych.
– Jeszcze kilka lat temu ekspansja na rynki zagraniczne była wyzwaniem na wielu polach, ale dzisiaj możemy stwierdzić, że w obszarze płatności możemy zaoferować nawet najmniejszym sprzedawcom rozwiązania płatnicze, które pozwolą im przyjmować płatności od kupujących z różnych rynków. Stripe to jeden z najpopularniejszych systemów do obsługi płatności globalnych – mówi Łukasz Piechowiak, dyrektor usług finansowych i logistycznych w Shoperze.
Nowa integracja jest dostępna dla wszystkich klientów Shopera, niezależnie od wybranego pakietu. Właściciel sklepu aktywuje usługę w swoim panelu administracyjnym. Wszystkie formalności są procesowane online. Po finalizacji najważniejsze funkcje Stripe są dostępne w panelu, a sprzedawca może oferować szeroką gamę metod płatności oraz zarządzać wypłatami i zwrotami. Natomiast klienci zagraniczni mogą płacić za pomocą zaufanych w ich krajach metod płatności we własnych walutach.
Shoper to polska firma, oferująca oprogramowanie do budowania i zarządzania sklepami internetowymi. Działa w abonamentowym modelu software as a service.