Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
mBank zmienia adres i wygląd strony logowania do serwisu transakcyjnego

Wycofana zostanie także funkcja logowania się z wykorzystaniem numeru karty jako identyfikatora klienta

mBank zapowiedział, że zmieni wygląd strony logowania do serwisu transakcyjnego. Zmieni się także sam adres witryny. O konkretnej dacie udostępnienia strony w nowym wydaniu instytucja ma informować w późniejszym czasie, ale wiadomo, że stanie się to jeszcze w lipcu.

Nowa strona logowania ma być spójna wizualnie z wyglądem jej strony informacyjnej. Tę mBank odświeżył w marcu, o czym mogliście przeczytać w tekście: mBank zapowiada zmiany na stronie internetowej: będzie nowy wygląd i mniej awarii dzięki chmurze. Wprowadzane wtedy zmiany nie objęły natomiast strony do logowania, która teraz doczeka się nowej wersji.

Przeczytajcie także: RevPoints oficjalnie w Polsce

W nowym layoucie przewidziano podział na strefę logowania oraz na część z ważnymi komunikatami dotyczącymi bezpieczeństwa. Co istotne, wygląd serwisu transakcyjnego widoczny już po zalogowaniu na konto się nie zmieni. Żadne modyfikacje nie są także planowane w zakresie wyglądu i sposobu logowania do aplikacji mobilnej.

Jeśli chodzi o sposób logowania, ten dla większości klientów, a więc tych, którzy korzystają z identyfikatora lub nazwy użytkownika, pozostanie bez zmian. Zgodnie z zapowiedziami, wyłączona zostanie natomiast możliwość logowania się w oparciu o numer karty. Osoby, które używają do zalogowania takiego rodzaju identyfikatora, powinny sprawdzić swoją skrzynkę wiadomości w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej, tam znajdą szczegóły dotyczące przejścia na inny sposób logowania.

Przeczytajcie także: Portugalski MB Way zaoferuje płatności zbliżeniowe na iPhone’ach

Nową stronę do logowania klienci znajdą pod adresem https://online.mbank.pl/connect/Login (zamiast dotychczasowego https://online.mbank.pl/pl/Login). Jeśli użytkownik wpisze stary adres, zostanie automatycznie przekierowany na właściwą stronę. W razie wątpliwości dobrym rozwiązaniem jest też wejście na stronę główną banku i kliknięcie przycisku "zaloguj się", który przeniesie pod właściwy adres. mBank przypomina o konieczności sprawdzania, czy adres do logowania jest poprawny, a w szczególności przestrzega przed podawaniem danych do logowania na stronach, do których linki klient otrzymał SMS-em, mailem, na portalu społecznościowym czy przez komunikator.

Przy okazji warto wspomnieć, że wygląd ekranu do logowania w tym miesiącu planuje zmienić także Pocztowy. W jego przypadku nowa stylistyka ma się pojawić i przy logowaniu do serwisu transakcyjnego, i do apki mobilnej, o czym mogliście przeczytać tutaj.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: MBANK

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies