Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
RevPoints oficjalnie w Polsce. Zobaczcie, jak są przeliczane punkty w poszczególnych planach

Fintech udostępnia program lojalnościowy, dzięki któremu klienci mogą wymieniać punkty na nagrody i zniżki

Revolut, brytyjski fintechowy bank, potwierdził doniesienia cashless.pl z poprzedniego tygodnia dotyczące udostępnienia w Polsce programu RevPoints. Umożliwia on klientom zyskiwanie korzyści za transakcje kartami. Co ważne, program jest dostępny dla każdego planu, w tym darmowego Standard. Na razie RevPoints dostępne są w Polsce dla wybranych użytkowników, jednak Revolut, tak jak w przypadku innych wprowadzanych wcześniej usług, będzie tę grupę stopniowo uzupełniał.

Przeczytajcie także: Revolut chce pozyskać kolejny miliard dolarów i może być wart 65 mld

Jak wspomnieliśmy, RevPoints dostępne są dla każdego planu. Warto zauważyć, że nie wszyscy będą gromadzić punkty w tym samym tempie. W planie Standard oraz Plus za każde wydane 50 zł otrzymacie 1 punkt. W przypadku planu Premium, aby zyskać 1 punkt wystarczy 20 zł, natomiast w planach Metal i Ultra – odpowiednio 10 zł i 5 zł.

Punkty można gromadzić także poprzez wydatki przy pomocy Revolut Noclegi i Revolut Atrakcje. W tym wypadku 2 punkty można zdobyć za każde wydane 5 zł. Co więcej, wydając 5 zł przy pomocy funkcji Sklepy i Revolut Pay można otrzymać do 20 punktów. Za utrzymywanie minimalnego salda w ramach Pockets (różne kwoty dla poszczególnych planów), czyli tzw. kieszonek, także otrzymacie punkty. Warto jednak pamiętać, że zdeponowane tam środki nie są oprocentowane w przeciwieństwie do "Sejfów".

Przeczytajcie także: Porównanie kosztu zakupu pakietów internetowych na bankowych kartach eSIM

Wśród potencjalnych nagród fintech wymienia m.in. dodatkowe mile lotnicze, bilety komunikacji miejskiej, zniżki na pobyt w hotelu, zniżki przy płatności Revolut Pay czy zakup pakietów danych na mobilny internet w ramach usług telekomunikacyjnych świadczonych przez spółkę. Na świecie z RevPoints korzysta już 10 mln osób.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies