
Fintech udostępnia program lojalnościowy, dzięki któremu klienci mogą wymieniać punkty na nagrody i zniżki
Revolut, brytyjski fintechowy bank, potwierdził doniesienia cashless.pl z poprzedniego tygodnia dotyczące udostępnienia w Polsce programu RevPoints. Umożliwia on klientom zyskiwanie korzyści za transakcje kartami. Co ważne, program jest dostępny dla każdego planu, w tym darmowego Standard. Na razie RevPoints dostępne są w Polsce dla wybranych użytkowników, jednak Revolut, tak jak w przypadku innych wprowadzanych wcześniej usług, będzie tę grupę stopniowo uzupełniał.
Jak wspomnieliśmy, RevPoints dostępne są dla każdego planu. Warto zauważyć, że nie wszyscy będą gromadzić punkty w tym samym tempie. W planie Standard oraz Plus za każde wydane 50 zł otrzymacie 1 punkt. W przypadku planu Premium, aby zyskać 1 punkt wystarczy 20 zł, natomiast w planach Metal i Ultra – odpowiednio 10 zł i 5 zł.
Punkty można gromadzić także poprzez wydatki przy pomocy Revolut Noclegi i Revolut Atrakcje. W tym wypadku 2 punkty można zdobyć za każde wydane 5 zł. Co więcej, wydając 5 zł przy pomocy funkcji Sklepy i Revolut Pay można otrzymać do 20 punktów. Za utrzymywanie minimalnego salda w ramach Pockets (różne kwoty dla poszczególnych planów), czyli tzw. kieszonek, także otrzymacie punkty. Warto jednak pamiętać, że zdeponowane tam środki nie są oprocentowane w przeciwieństwie do "Sejfów".
Wśród potencjalnych nagród fintech wymienia m.in. dodatkowe mile lotnicze, bilety komunikacji miejskiej, zniżki na pobyt w hotelu, zniżki przy płatności Revolut Pay czy zakup pakietów danych na mobilny internet w ramach usług telekomunikacyjnych świadczonych przez spółkę. Na świecie z RevPoints korzysta już 10 mln osób.