Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
AKTUALIZACJA (OST. AKAPIT)
RevPunkty w Polsce. Pierwsi klienci Revoluta już mają dostęp do programu lojalnościowego

Użytkownicy zbierają RevPunkty za wydatki i aktywności w aplikacji

RevPoints startuje w Polsce. Niektórzy czytelnicy oraz członkowie naszej redakcji uzyskali już dostęp do programu lojalnościowego Revoluta. W menu dolnym widocznym w aplikacji pojawiła się u nich ikona RevPunkty – bo pod taką nazwą program będzie funkcjonował na polskim rynku. Po jej kliknięciu użytkownicy przekierowywani są do nowej sekcji dotyczącej punktów lojalnościowych.

Wygląda więc na to, że usługa wystartowała na razie pilotażowo, bo jeszcze nie wszyscy klienci mogą z niej korzystać. O szczegóły dopytujemy w biurze prasowym Revoluta. Kiedy otrzymamy odpowiedź, zaktualizujemy ten tekst.

Przeczytajcie także:  Jest projekt ustawy o kredycie konsumenckim

O tym, że brytyjski fintech zamierza udostępnić program lojalnościowy klientom z Polski, w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać już na początku kwietnia bieżącego roku. Zakładka RevPoints pojawiła się wtedy w sekcji z dokumentami dotyczącymi korzystania z usług fintechu. Więcej na ten temat w tekście Revolut wprowadzi w Polsce swój program lojalnościowy. RevPoints mogą się pojawić jeszcze przed wakacjami.

W ramach RevPoints użytkownicy otrzymują punkty za realizowane przez siebie wydatki, przy czym liczba punktów zależy od kwoty i rodzaju planu. Punkty są też naliczane m.in. za realizację wyzwań w aplikacji, zakupy na platformie Revolut Shops czy za dokonane rezerwacje w ramach Revolut Stays czy Experiences. Użytkownik może też zdecydować, że każda jego płatność kartą będzie zaokrąglana w górę, a reszta z transakcji zostanie zamieniona na RevPoints. Co do zasady, im więcej klient używa aplikacji, karty i konta, tym więcej RevPunktów zyskuje.

Przeczytajcie także:  Nowe informacje w sprawie karty kredytowej od Żabki

Zdobyte punkty użytkownik może wykorzystać na różne sposoby. Można je wymienić na zniżki na zakupy opłacane przez Revolut Pay. RevPoints mogą też posłużyć do uzyskania rabatów na usługi związane z podróżami i zakwaterowaniem czy zakupem pakietów danych mobilnych w ramach usług telekomunikacyjnych Revoluta. Punkty mogą też zostać wymienione na mile w programach lojalnościowych linii lotniczych.

Pierwszym rynkiem, na którym Revolut uruchomił swój program lojalnościowy, była Wielka Brytania, a stało się to w lipcu 2024 r. Następnie program rozszerzano na klientów z kolejnych krajów.

AKTUALIZACJA, 7 lipca 2025 r., godz. 15.45

Już po opublikowaniu artykułu otrzymaliśmy nowe informacje z biura prasowego Revoluta w Polsce.

– Możemy potwierdzić, że ruszyły w Polsce pierwsze beta testy systemu korzyści RevPoints z udziałem klientów Revolut. Proces testowania będzie rozłożony w czasie, będzie obejmował kolejne grupy klientów, aktywowane będą kolejne benefity – napisano w odpowiedzi na pytania redakcji. Rzecznik prasowy Revoluta w Polsce, Stefan Bogucki dodał, że niebawem będzie mógł zdradzić więcej szczegółów dotyczących polskiej edycji RevPoints, ale obecnie projekt jest w bardzo wczesnej fazie realizacji. – Chcieliśmy, by pierwsi klienci w Polsce przetestowali RevPoints w trakcie wakacji, idziemy zgodnie z harmonogramem – napisał Bogucki.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies