
Bank Pocztowy planuje też wprowadzenie kilku usprawnień do swojej apki i serwisu transakcyjnego Pocztowy24
Bank Pocztowy zapowiedział, że zmieni wygląd ekranu logowania do serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej. Bank chce m.in. zastosować jednolite tło, pokazać stan konta na pasku zamiast w kółku czy powiększyć przyciski i poprawić ich kontrast. Co ciekawe, wersja językowa aplikacji ma automatycznie dostosować się do języka w telefonie.
Nowy wygląd ma sprawić, że aplikacja stanie się bardziej przejrzysta i czytelna, także dla osób ze szczególnymi potrzebami. Oprócz wprowadzenia nowej estetyki, twórcy chcą także uprościć język komunikatów. Zdaniem przedstawicieli banku, dzięki temu klienci nie będą mieli wątpliwości co do działań i funkcjonalności oferowanych przez bank.
Zmiany pojawić się mają jeszcze w tym miesiącu. Spółka nie chwali się, kiedy konkretnie zamierza wprowadzić nowości. Gdy tylko otrzymamy odpowiedzi od biura prasowego, zaktualizujemy tekst.