Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Pocztowy zmienia wygląd ekranu logowania do serwisu internetowego i aplikacji mobilnej

Bank Pocztowy planuje też wprowadzenie kilku usprawnień do swojej apki i serwisu transakcyjnego Pocztowy24

Bank Pocztowy zapowiedział, że zmieni wygląd ekranu logowania do serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej. Bank chce m.in. zastosować jednolite tło, pokazać stan konta na pasku zamiast w kółku czy powiększyć przyciski i poprawić ich kontrast. Co ciekawe, wersja językowa aplikacji ma automatycznie dostosować się do języka w telefonie.

Przeczytajcie także: VeloBank odświeża aplikację mobilną i dodaje do niej nowe usługi

Nowy wygląd ma sprawić, że aplikacja stanie się bardziej przejrzysta i czytelna, także dla osób ze szczególnymi potrzebami. Oprócz wprowadzenia nowej estetyki, twórcy chcą także uprościć język komunikatów. Zdaniem przedstawicieli banku, dzięki temu klienci nie będą mieli wątpliwości co do działań i funkcjonalności oferowanych przez bank.

Przeczytajcie także: Za pośrednictwem aplikacji PKO BP można wykupić dostęp do Wyborczej

Zmiany pojawić się mają jeszcze w tym miesiącu. Spółka nie chwali się, kiedy konkretnie zamierza wprowadzić nowości. Gdy tylko otrzymamy odpowiedzi od biura prasowego, zaktualizujemy tekst.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies