Rozwiązanie pozwala na obsługę transakcji najpopularniejszymi metodami, w tym przelewami, Blikiem, kartami i portfelami mobilnymi
Biuro prasowe Elavonu w Polsce poinformowało o wdrożeniu na naszym rynku nowej bramki płatniczej. Umożliwia ona przyjmowanie płatności w sklepach internetowych za pośrednictwem tzw. wirtualnego terminala albo poprzez integrację bramki z systemem sklepu. Rozwiązanie pozwala na przyjmowanie płatności wszystkimi, najpopularniejszymi na polskim rynku metodami, w tym Blikiem, kartami bankowymi, przelewami pay by link czy portfelami cyfrowymi Apple Pay i Google Pay.
– Widzimy, że ponad 70 proc. klientów rezygnuje z zakupów, gdy napotyka trudności z płatnością, co oznacza, że sprzedawcy tracą wiele transakcji. Dlatego postawiliśmy na maksymalną prostotę – zarówno dla kupujących, jak i sprzedających. Nasza bramka integruje się z popularnymi platformami e-commerce za pomocą gotowych rozszerzeń, a kupujący mogą wybrać swój język i preferowaną metodę płatności – mówi Rafał Gołębiewski, Head of SMB Poland, Germany and Nordics w Elavon.
Elavon kieruje swoją bramkę płatniczą głównie do małych i średnich przedsiębiorstw z różnych branż, takich jak: handel, usługi, restauracje, hotele i pensjonaty. Spółka zachęca do skorzystania z jej oferty, uzupełniając ją o dodatkowe wartości, takie jak platformy samoobsługowe, aplikacje mobilne Elavon Connect i Smart Forms, które usprawniają interakcje z klientami. Dodatkowo zespół ekspertów zapewnia wsparcie w trybie 24/7 w 12 językach, w tym polskim, angielskim, niemieckim i hiszpańskim. Średni czas oczekiwania na infolinii wynosi zaledwie 20 sekund.
Elavon jest kolejnym przedstawicielem branży płatniczej, który jako operator terminali stacjonarnych postanowił wdrożyć także narzędzie do obsługi transakcji w e-commerce. Ten trend należy rozpatrywać nie tylko jako odpowiedź na rosnącą popularność zakupów online w naszym kraju, ale także w kontekście programu rozwoju sieci akceptacji kart w e-commerce w Polsce, uruchomionego niedawno przez fundację Polska Bezgotówkowa.