Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Jak będzie wyglądać nowa bankowość dla klientów firmowych w Alior Banku? Zobaczcie wizualizacje

Nowa aplikacja umożliwi klientom biznesowym m.in. korzystanie z Blika – najpierw z kodów, a docelowo także z przelewów na telefon i płatności zbliżeniowych

W maju pierwsi klienci biznesowi Alior Banku zyskają dostęp do nowego systemu transakcyjnego oraz aplikacji mobilnej. Poprosiliśmy bank o grafiki prezentujące Alior Business oraz Alior Business Mobile, aby przyszli użytkownicy zobaczyli, czego się mogą spodziewać.

Przeczytajcie także: Zapraszamy do obejrzenia pierwszego odcinka Cashless Breakfast

Alior zastrzega, że ostateczny wygląd systemów może jeszcze ulec pewnym zmianom. Natomiast można zakładać, że z uwagi na bliskość debiutu modyfikacje nie będą radykalne. Poniżej znajdziecie wizualizację pulpitu systemu transakcyjnego.

Tak zaś zaprojektowano podstronę do przelewów:

W podobnej kolorystyce i estetyce utrzymane są wizualizacje dotyczące aplikacji Alior Business Mobile. Poniżej grafika przedstawiająca pulpit.

A tutaj zakładka Płatności:

Przeczytajcie także: Blik chce się połączyć z platformą EuroPA

Przy okazji warto zaznaczyć, że nowa aplikacja będzie dostępna dla wszystkich klientów biznesowych – będą mogli z niej korzystać zarówno mniejsi, jak i więksi przedsiębiorcy. – Dzięki dużej możliwości personalizacji aplikacja będzie zapewniać najlepsze możliwe doświadczenia użytkownikom i będzie wspierać firmy niezależnie od segmentu, do którego należą – zapewnia w odpowiedzi udzielonej serwisowi cashless.pl Andrzej Kawecki, dyrektor Działu Rozwoju Bankowości Cyfrowej Klienta Biznesowego Alior Banku.

Menedżer wyjaśnia także, czym nowa apka będzie się różnić od dotychczasowego rozwiązania BusinessPro Lite. – Aplikacja Alior Business Mobile jest całkowicie nowym rozwiązaniem, stworzonym w technologii natywnej, dzięki czemu będzie wykorzystywała bezpośredni dostęp do wbudowanych funkcji urządzenia. Aplikacja będzie obsługiwać m.in. nowe metody autentykacji i autoryzacji, takie jak PIN, FaceID, TouchID i powiadomienia push – wskazuje Andrzej Kawecki. – Klienci biznesowi będą mogli również skorzystać z usług Blik, takich jak kody, a w kolejnych etapach wdrożenia z przelewów na telefon i płatności zbliżeniowych – zapowiada.

Aplikacja, podobnie jak system transakcyjny (o czym mogliście przeczytać tutaj), również będzie zintegrowana z rozwiązaniem ERP XT firmy Comarch. Dzięki temu klienci będą mogli korzystać z usług fakturowania i w prosty sposób generować płatności za swoje zobowiązania. – W kolejnych etapach projektu udostępnimy w aplikacji moduł self-service oraz funkcję nawiązania relacji i otwarcia rachunku firmowego dla nowych klientów – deklaruje przedstawiciel Aliora.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies